Skip to main content
Vraag

Ben ik bi?

• April 25, 2026
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

witwolkje
Forum|alt.badge.img

Hiii❤️. Dit wordt echt een heel lang verhaal, maar hier komt ie: Ik ben een meisje van 14 en heb recent een hele grote crush op een meisje gekregen. Ik heb hiervoor altijd jongens leuk gevonden, maar wel veel getwijfeld over of ik misschien meisjes ook leuk vind. Ik heb altijd een beetje getwijfeld of ik die jongens wel écht leuk vond of dat ik gewoon een jongen leuk wou vinden omdat andere dat ook vonden. Mijn moeder heeft volgensmij ook altijd gedacht dat ik bi/lesbisch zou zijn totdat ik vorig jaar een vriendje kreeg die ik wel echt leuk vond totdat ik echt verkering met hem kreeg en het eigenlijk nogal tegen viel. Nu heb ik dus deze crush en ik heb me nog nooit eerder zo gevoeld: ik denk echt wanneer ik maar kan aan haar en mijn gedachtes eindigen altijd weer bij haar. Nu twijfel ik of dit betekent dat ik bi of lesbisch ben of dat deze gevoelens gewoon eenmalig zijn en dat ik eigenlijk gewoon hetero ben. Plsss help meee

Alvast bedankt voor het lezen en reageren☺️

liefs❤️

1 reactie

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 6, 2026

Heyy witwolkje je bent waarschijnlijk wel lesbisch of bi want je zegt dat je een crush hebt op een meisje. Als je ni bent hoeft dat ook niet 50% meiden en 50% jongens te zijn. Dus je kan meiden aantrekkelijker/leuker vinden dan jongens. Ben je ook van plan het aan haar te gaan vertellen?

liefs kat