Skip to main content
Vraag

Ben ik Bi?

• March 27, 2026
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik voel me al een paar jaar steeds minder jongens achtig en begin het bovendien steeds fijner om met meisjes om te gaan en om me wat meisjesachtiger te gedragen... Maar dit komt niet omdat ik trans ben ofzo maar eerder omdat ik steeds meer het gevoel krijg dat ik jongens leuk begin te vinden en meisjes minder hoewel ik zeker verliefd op meisjes ben geweest... ik ben ook volgensmij nog voor een week verliefd op mijn vriend geweest,

Ik ben echt heel erg in de war en weet dat het door puberteit kan komen enzo mr ik heb echt het gevoel dat er meer achter zit. Ik wil miss dan ook bij mijn beste vriendin uit de kast komen

Liefs, 

1 reactie

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • April 1, 2026

hi ​@Anoniem_Tfp  ik zag dat je nog geen reacties had dus ik reageer even. het kan inderdaad zijn dat je misschien bi bent, ik moet wel eerlijk zijn dat ik dat niet voor je kan invullen. en ik wil ook zeggen dat er nu nog geen label aan hoeft te hangen. het kan zijn dat je op allebei valt maar jongens net iets meer.  praat er over met iemand die je vertrouwd en je mag op jou tijd uit de kast komen als je dat wilt maar het hoeft ook niet.

veel liefs vie