Vraag

ben een meisje maar ook weer nie

  • 1 February 2022
  • 8 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Ik heb de laaste tijd veel gedachtes of een echt relatie enzo ik heb alleen een BIG probleem.

Ik zie altijd voor me een jong x een jong alleen ben ik zelf geen boy.

ik weet uit mezelf al dat in Bisexueel ben maar ik zie me niet als een meisje een relatie hebben 

ik begrijp mezelf niet eens meer is hier een naam voor of zit het tussen me oren?

plz help liefs Lucky 


8 reacties

Hey,

Kan het zijn dat je transgender bent? Dus geboren in het verkeerde lichaam. In jou geval ben je dan dus een meisje maar voel je je meer een jongen.

Anders kan het ook nog dat je nonbinair bent. Dan voel je je geen jongen en geen meisje.

 

Reputatie 5
Badge +4

Thanks  @J8j8 

eerlijk gezegd weet ik het echt niet meer

Neem je tijd. Je bent niet verplicht om het te weten. Misschien kan het helpen om te onderzoeken wat verschillende genders enzo inhouden of er (online) met mensen over te praten.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi!

Ik heb hier een Engelse websites die bijna alle genders uitlegt:

https://gender.fandom.com/wiki/Gender_Wiki
Ik hoop dat dat een beetje helpt. Want het duurt even voordat je achter je gender komt. Het kan jaren duren voordat je het echt zeker weet. 
Heel veel succes!

er zijn zooooooooooooooooooooooooo veel genders dat het wel even kan duren voordat je er achter komt wat je bent maar je kan overal opzoeken wat het betekent hoe je je voelt

 

Reputatie 5
Badge +4

Het is gewoon 

Ahggg ik vind het vreselijk het idee dat ik als een meisje met iemand wat krijgt ik kan en wil dat gewoon niet 

Je hoeft niet iemand te zijn die je niet wil zijn. Wees gewoon jezelf en probeer je niet teveel aan te trekken van wat anderen daar van vinden.

Hey,

Zelf heb ik dit ook ondertussen ongeveer een jaartje. 

2 belangrijke dingen zijn: neem de tijd en blijf jezelf.

Je kan verhalen van verschillende genders lezen en kijken of je jezelf erin herkent.

Hopelijk heb je hier iets aan!

Ikke13

Reageer