Skip to main content

Hey iedereen

Ik ben een jongen van 15. En sinds een aantal maanden begin ik me meer te interesseren in meisjeskleding. Ik zit in een kunstschool en ik vind hun er altijd leuk uitzien of dat zei toffe kleding aanhebben. Maar ik ben bang voor de reactie van mijn ouders als ik dit hun vertel. Mijn vrienden vinden dit allemaal wel tof. Als ik dit zou doen zou ik dit ook voor school aandoen.

Soms droom ik er ook van om een meisje te zijn en me als een meisje te gedragen. 

Mijn vraag was wat ik hier voor kan doen?

Dankjewel!!!

🏳️️‍🌈🏳️️‍🌈

Hii,

Wat super knap! Fijn dat je vrienden het in ieder wel goed vinden🙂 ( hoe het zou horen) . Maar ookal zouden je ouders het er niet mee eens zijn dan gaat het alsnog om jou en als jij je daar fijner bij voelt is dat juist iets goeds. Als je het lastig vind om dit tegen je ouders te zeggen, zou je een brief voor ze kunnen schrijven.  Zolang je maar jezelf kunt zijn en je daar fijn bij voelt toch? Ik vind het in ieder geval super knap en geloof in je! Hoop je ouders ook.

Veel liefs ❤️

Hey iedereen

Ik ben een jongen van 15. En sinds een aantal maanden begin ik me meer te interesseren in meisjeskleding. Ik zit in een kunstschool en ik vind hun er altijd leuk uitzien of dat zei toffe kleding aanhebben. Maar ik ben bang voor de reactie van mijn ouders als ik dit hun vertel. Mijn vrienden vinden dit allemaal wel tof. Als ik dit zou doen zou ik dit ook voor school aandoen.

Soms droom ik er ook van om een meisje te zijn en me als een meisje te gedragen. 

Mijn vraag was wat ik hier voor kan doen?

Dankjewel!!!

🏳️️‍🌈🏳️️‍🌈

Hey,

Zelf heb ik dit ook; dat gevoel, die droom om een meisje te zijn. Ik vindt het ook super spannend om daar iets van te zeggen en niemand weet het. Sorry dat ik geen tips heb.

Hoi. Misschien kan het topic van Tover je wel helpen.  

Ik vind het super stoer als je dit gaat doen.  En het is heel goed om je eigen keus te maken. En ik denk dat het er ook heel leuk uit ziet. Een jongen, zoals Tover zou ik graag willen zien in rokje. En jou ook. Succes ermee ! Groetjes Tjempie 

Reageer