Vraag

Bang voor de verkeerde keuzes die ik maak.

  • 22 December 2021
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Ik weet bijna zeker dat ik Bi ben alleen ik ben bang dat als ik me eerst vriendin krijg en we gaan tongen dat er niets gebeurd, dus dat ik toch op alleen jongens val. Alleen als dat dan zo is hoe zeg je het dan tegen je vriendin? Ik weet zeker dat ik Bi ben maar toch ben ik bang.

Hebben jullie tips hoe ik ervoor kan zorgen dat dit stopt of hebben jullie dit zelf ook meegemaakt?

Liefs Lucky 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

ik heb er zelf geen ervaring mee aangezien ik zelf hetero ben maar ik denk dat als je echt niks voelt als je tongt met een meisje dat het meisje waar je mee tongt er wel begrip voor zal hebben. 

jullie zijn dan allebei nog jong en allebei nog bezig met uitvogelen wie je bent en op wie je valt 

dus ik denk dat zij het wel zou begrijpen dan 

Reputatie 4
Badge +3

Ik snap hoe je je voelt, voel me ook zo. Maar wat ik dan denk is: als je niets voelt moet je dat gewoon eerlijk zeggen. En stel dat je niks voelt kan dat ook aan de persoon liggen. Dus maak je geen zorgen je komt er wel achter!

 

 

Dit heb ik ook heel erg, maar dan met dat ik non-binair ben, ik heb het al tegen iemand uit mijn vriendenkring gezegd die ook non-binair is, die had dit ook, ik weet niet hoe ik je kan helpen, maar weet hierdoor wel dat het heel normaal is

Hey,

Zelf twijfel ik best wel over mijn gender enzo en zeg het ook tegen niemand want ja, beetje raar als je dat zegt en een tijd later is dit helemaal niet meer.

Je zou er dan natuurlijk bij kunnen zeggen dat je het niet zeker weet, al is dit niet zo.

Hopelijk heb je hier nog iets aan☺

Groetjes,

Ikke13

Reageer