Vraag

bang om te vertellen

  • 8 September 2021
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Badge

Hey ik ben een meisje van 12 jaar oud, ik ben eigenlijk mijn hele leven al meer geïnteresseerd voor meisjes in een relatie, maar toen ik een meisje zoende wist ik het zeker: ik ben lesbisch. Ik had het gelijk laten weten aan mijn ouders maar ze vonden het onzin en ze zeiden dat het een phase was van uitproberen en aandacht trekken. Dit is alweer een jaar geleden gebeurd. Op dit moment weet ik nogsteeds dat ik op meisjes val maar ik durf het niet meer te zeggen. Wat moet ik doen?


2 reacties

Hey!

Ik zit ook in de kast, mn ouders vinden het ook allemaal onzin en nep. Dus daar blijf ik nog wel een tijdje.

Mn tip is blijf gewoon nog even in de kast, als je goede vrienden heb die je vertrouw kun je jet hun mischien vertellen! :) of waneer je uit het huis bent kun je mischien iets 'vrijer' leven! :) 

Ik hoop dat dit een beetje heeft geholpen! :)

-YDKMD

Reputatie 6
Badge +7

Leven is ook een fase. Duurt gemiddeld zo’n 75-80 jaar. 

Je kunt het dus prima met je ouders eens zijn: Ik zit gewoon nog in die fase!  Jij denkt dat die fase de rest van je leven duurt en zij denken dat het volgende maand voorbij is.  Nee hoor! Ik zit nog steeds in die fase, roep je dan.

Reageer