Asexueel

  • 30 April 2022
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Badge

Nou ik ben dus al een tijdje aan het uitzoeken wie ik ben, en ik ben vandaag tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk Asekueel ben, dat vind ik best lastig en ik heb het gevoel dat iederen jongen die ik ooit leuk ga vinden denkt dat ik raar ben en dat ze mij niet snappen. Hebben jullie toevalig tips om met deze dingen om tegaan. Of ervaringen die je wilt delen (ik ben voor alles dankbaar 💜)

 

Liefs Anoniem 


3 reacties

Ik ben altijd een beetje tegen dat hokjes-denken. Je hebt jezelf nu al als aseksueel gelabeld, maar dat is op deze leeftijd misschien wel wat te vroeg. Wacht eens af wat er gebeurt en wat voor gevoelens je hebt in een serieuze relatie. Ik zou me daar niet van te voren al druk over maken. Wanneer je in serieuze relatie hebt, en er dan nog steeds zo over denkt, kun je daar (in een gezonde relatie) gewoon over praten met je partner. Maar ik zou daar echt niet nu al op vooruit gaan lopen en je zorgen over maken. Zie gewoon wat er gebeurt.

Badge

Heel erg bedankt en ik zal er zeker ander over proberen te denken 

 

~groetjes Anoniem 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi! Als jij je wilt labelen als aseksueel is dat natuurlijk oké! Het kan idd zijn (zoals xLisa zei) dat je dat later anders ziet, maar dat is natuurlijk ook helemaal prima, als je je op dit moment goed voelt bij het label aseksueel is dat helemaal top.

Als je in een romantische relatie zit is seks natuurlijk niet altijd vanzelfsprekend, maar in veel gevallen zien mensen dat wel zo. Het is dus belangrijk dat je je gevoelens bespreekt met je partner. Als je partner om je geeft zal die jou niet gaan judgen. Als je partner later wel moeilijk gaat doen, moet je er niet in mee gaan. Doe nooit iets tegen je wil in. 

Voor nu zou ik me er geen zorgen om maken, kijk gewoon hoe het komt. Ik weet zeker dat het goedkomt! 

Groetjes xxx

Reageer