Anaal met buurjongen, bi?

  • 7 January 2021
  • 4 reacties
  • 1664 Bekeken

Hoi, dus ik was zo een keer aan het minecraften met m’n buurjongen, en toen deden we langzamerhand dat als je verliest, dat de ander z’n pik in de anders kont deed, en ik vond dat fucking fijn. Maar  deed dat destijds  om te experimenteren, maar omdat ik het zo fijn vind, zit ik nu te twijfelen of ik gay of bi ben? Denk dat ik bi ben tho, want ik vind meisjes ook wel aantrekkelijk. Wou het gwn sharen. Thoughts?


4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

Dit is niet heel normaal, de meeste pubers doen niet anaal met hun buurjongen…. als je het weer wilt doen kan ik je niet stoppen, jouw keus, en als je anaal met een jongen lekker vindt ben je niet gelijk homo, maar kun je nog steeds hetero zijn! Groetjes

-flopflop13

Badge

Hey! Seksuele activiteiten bepaald niet persé wat je bent.

Alleen je gevoelens kunnen dat bepalen.

Ben je ooit verliefd geweest op een jongen?  Dan zou het wel kunnen. Ik vind zelf ook wel soms dat een jongen knap is over er goed uitziet maar ik val er zeker weten niet op. 

Badge

Hoihoi!

Ik moet eerlijk bekennen; het klinkt als een interessante gebeurtenis. Dat je seks met het mannelijk geslacht erg lekker vindt bepaald niet of je verliefd kan worden op het mannelijk geslacht. Het is namelijk prima mogelijk om homoseksueel te zijn, maar niet homo-romantisch. 

Jouw ervaring kan dus betekenen dat je homo of bi bent, maar dit hoeft uiteraard niet het geval te zijn. Pubers en jongvolwassenen zijn soms ook gewoon erg nieuwsgierig naar seks en proberen af en toe wat, wat ze achteraf heel lekker vinden. Maar je preferenties op het gebied van seks bepalen niet op wie je wel of niet verliefd wordt. 

Verder praten met LGBTQ+'ers die mogelijk dezelfde gevoelens hebben? Google Jong&Out dan vooral! Het is een site voor jongeren t/m 18 jaar waar je gezellig kunt praten met LGBTQ+'ers. 

 

Groetjes,
HomoHelper123

Nee, dat is NIET normaal

Reageer