Vraag

als jongen meisjeskleding dragen

  • 23 September 2022
  • 10 reacties
  • 270 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi, ik ben een jongen van 14 die heel graag meisjeskleding wilt dragen zoals een meisjes badpak en jurk enz. Nou is er een proobleem, mijn ouders controleren alles, van zoekgeschiedenis tot mijn bankrekening. En dat is dus een probleem want op deze manier kan ik dus niets kopen zonder dat zij dat weten… Pls help mij en als je tips hebt vertel me ze dan alsjeblieft. Alvast bedankt!!

 

Een deel tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

Anne - De Kindertelerfoon


10 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Nice dat je meidenkleren wilt dragen ! Kan je geen contant geld betalen? Of controleert jouw ouders dat ook? Anders kun je toch wel een jurk passen van je moeder;)

Laurens

Reputatie 6
Badge +12

Hoihoi!!

Als jij als jongen graag ‘meisjeskleding’ wilt dragen, zou ik dat gewoon doen. Weet je zeker dat je ouders je geen ‘meisjeskleding’ laten kopen? Heb je het al gevraagd?

Als je het echt niet mag van ze, kun je dan niet met cash betalen? Of kunnen ze dat ik zien? Ik vraag het maar he!

Gr.

xShqdow

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben persoonlijk geen voorstander van het dragen van kleding wat niet voor jouw geslacht bedoelt is, maar ik vind het ook niet echt nice van je ouders dat ze alles controleren. Ik zal een goed gesprek aan gaan. Nog een vraagje, werk jij? Dit vergroot de kans dat je ouders niet naar je bankrekening kijken.

Reputatie 2
Badge

Nice dat je meidenkleren wilt dragen ! Kan je geen contant geld betalen? Of controleert jouw ouders dat ook? Anders kun je toch wel een jurk passen van je moeder;)

Laurens

Mijn zakgeld gaat naar mijn bankrekening en ik kan dat dus niet gebruiken...

Reputatie 4
Badge +3

Ben helemaal met je eens @Bak jongens dragen jongenskleren en meiden meidenkleren ik vind als iemand kleding van een ander geslacht schandalig in mijn ogen en vind het er ook lelijk uit zien. Maar als jij het is jouw keuze 

Reputatie 4
Badge +2

@Bak en @Ikwiljehelpen Ik vind het respectloos wat jullie zeggen. Hij mag toch zelf bepalen wat hij draagt? Wat is er mis met een jongen die een rokje/jurkje aan heeft? Dat is niet dodelijk ofz. Het is juist dapper ! Het is echt niet schandalig hoor. Dat zegt ik niet alleen omdat ik niet 100% meisje bent, maar omdat ik het respectloos vind. Kan een jongen een rok/jurk aan zonder nare opmerkingen? Ik vind het juist stoer dat hij zichzelf wilt zijn. Je moet jezelf toch kunnen zijn zonder nare opmerkingen of zoiets. Ik steun @JustWannaBeMe volledig! 👍👍👍

 

Laurens

Reputatie 4
Badge +2

​​Hoi @JustWannaBeMe 

Misschien kun je geld lenen van iemand? Van bijvoorbeeld een vriend? Of iemand van je familie? 

Reputatie 6
Badge +12

Hoihoi allemaal!

Ik vind dat de spanningen hier onnodig hoog oplopen. Ik stel voor dat we weer terug naar het onderwerp gaan, en gewoon @JustWannaBeMe helpen, niet onze negatieve mening gaan uitspreken, en al zeker niet op deze respectloze wijze.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Ik snap je goed. Heb er ook een topic over. 

forum.kindertelefoon.nl/gender-seksuele-identiteit-170/hoe-vertel-ik-66108

Misschien kun je uit de reacties daar of het verhaal nog steun vinden.  En...wees jezelf wat anderen ook zeggen ;) 

Groetjes Julian X

Reputatie 6
Badge +7

Hoi, het kan wel hoor.

Je kunt geld van je rekening gebruiken voor een cadeautje of iets dat je nodig hebt. Dat breng je daarna terug naar de winkel met een bonnetje.  Hop, je krijgt je geld contant terug.  

Daarmee kun je naar de Decathlon bijvoorbeeld.  

 

Of je koopt een cadeaukaart van Bol.com bij de AH of de primera.  Als je er een koopt van 25 euro zeg je dat jullie een gezamelijk cadeau doen voor een verjaardag en dat jij het voorschiet. (hm moet je wel ergens geld terug krijgen, succes). 

Op je computer open je ee  privé-venster. Wat je daar in doet wordt niet opgeslagen in de zoekhistorie.  Je kunt browsen en kopen wat je wilt.

Als adres laat je het bezorgen op een PostNL punt. Daar haal je het gewoon op.  Het zit in een gesloten anonieme kartonnen doos. Het maakt die mensen niet uit wat er in zit, die geven elke dag honderden pakjes uit.

 

Reageer