Skip to main content
Vraag

aftrekken met vriend

• March 28, 2026
  • 3 reacties
  • 251 Bekeken

YO ii ben 13 en  ik wil graag aftrekken met een vriend mss pijpen maar ik ben hetero en hij ook ik ga volgende week bij hem komen slapen

Maar ik weet nie of hij da zou willen we hebben elkaar wel al veel naakt gezien en al veel over aftrekken gepraat en ik zit ook ni op zijn school dus we zouden da gwn aan niemand kunne zeggen en da zou da chill zijn ma eig wil ik gwn aftrekken off iets van soort sex deon maar nei met stranger dus daarom met mijn vriend en das ook gwn leuker en trwns zou ik mijn balhaar scheren of is dit geil of nie. Dankje en heo zou ik kunne zorgen dat we aftrekken pijpen ofzo en welke stappen meot ik nemen om nie akward te maken

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 29, 2026

doe het alleen als jullie het alle 2 willen en omdat jullie elkaar al bloot hebben gezien en over aftrekken praten is het misschien makkelijker om het in het echt te doen. pas op met scheermesjes voor je het weet heb je een snee en moet je naar het ziekenhuis.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 4, 2026

Hey Jongehetro 

Alleen als jullie het allebei willen.

Vraag aan elkaar, en zorg voor condooms dat is iets properder😀 als je het bij elkaar doet.

Wat jouw schaamhaar betreft je kan het ook met een trimmer doen dat je je schaamhaar kort doet. Weet dat jeukt na een tijd geleden als het terug groeit. 

Dus ik zou zeggen trim het kort maar niet te  kort 

Groetjes de nachtegaal 

Ben een jongen. 

Forum|alt.badge.img

Dat jullie elkaar naakt zien en over aftrekken praten is al een voordeel. Dat zorgt al voor een beetje vertrouwen. Mijn eigen ervaring begon bij een vriend waarmee ik zat te stoeien. Het ging steeds een stapje veder tot iemand de stap zette en begon met aftrekken. Bij een andere vriend omstond het door erover te praten. Uiteindelijk gingen we beide aftrekken. Het gaat vooral in stapjes en het belangrijkste is dat jullie er je goed bij voelen en elkaar kunnen vertrouwen.