Vraag

afspreken met vriend

  • 14 February 2022
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

hey. In mij vorige topic had in verteld dat ik verliefd ben op een van mijn beste vrienden als homo (zit in de kast). Niemand weet dat ik gay ben en probeer zelf nog van alles uit te vinden wat lastig is. Ik spreek erg vaak af met die vriend, maar dit doen we altijd meer met een groep. Ik wil graag een keer wat doen alleen met hem, maar zou echt niet weten wat zonder meteen dat te doen met meerdere mensen erbij. Ik ben nogal hopeloos op het moment. Erg bedankt alvast


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

hi  joris ik heb ook matties die homo zijn hoor er is niks mis mee en als mensen op ze oefenen

gaan ze zien wat er met ze gebuird maar ik zal ze wel vragen

hi  joris ik heb ook matties die homo zijn hoor er is niks mis mee en als mensen op ze oefenen

gaan ze zien wat er met ze gebuird maar ik zal ze wel vragen

Snap nier echt wat je ermee bedoeld. Er worden in mijn groep vaak grappen gemaakt over dat gay zijn . Zit nog in de kast en blijf dat voorlopig ook. Hoe bedoel je als me sen op ze oefenen? Mijn vraag was meer of iemand weet wat voor dingen ik met hem kan doen alleen zonder groep aangezien we altijd in groepen afspreken. 

Badge

Heyy, 

Allereerst zou ik willen vragen of het wel leuk is om met die vrienden om te gaan als er vaak grappen worden gemaakt over gay zijn? Want dat lijkt mij nogal ongemakkelijk..

Ik weet niet heel veel over dingen die je met je vriend zou kunnen doen, maar miss kunnen jullie samen een keer gamen? Of kijk of er een leuke film draait die jullie allebei wat lijkt.

Succes!

Je kan ook gewoon thuis afspreken bij een van jullie, dan weet je zeker dat er niemand bij is.

Groetjes Lucas 

Reageer