Skip to main content
Vraag

afspraak maken dokter voor hormonen

• 4 februari 2025
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

hoi

Ik wil graag een afspraak maken met de huisarts om in de wachtrij te komen om op hormonen te gaan, maar ik durf het niet aan mijn moeder te vragen. Heeft iemand tips? ps: mijn moeder weet al dat ik trans ben

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Je kunt misschien een brief aan je moeder schrijven en die geven of als iemand van je vrienden/ broer/ zus / iemand die je vertrouwd heet weet kun je vragen of ze er bij willen zitten zodat je het niet alleen doet? Verder weet ik het even niet, je zegt dat je moeder al weet dat je trans bent dus gaat ze het vast wel begrijpen.  Veel succes hoop dat je hier iets aan hebt. 

Liefs 😊

karamellolly
Forum|alt.badge.img

Hoe oud ben je? Als je boven de 16 bent, mag dat natuurlijk zelfstandig, maar ik denk dat het beste is om eht te bespreken, als jouw moeder toch het afwijst, kun je het dan alleen doen, anders kun je een vriend(in) meenemen als je te nerveus bent

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen