Skip to main content

Accepteren dat je bi bent

• February 25, 2026
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen,

Ik ben een 16 jarige jongen en ik wil het hebben over het accepteren dat je BI/gay sexueel bent.

Want ik weet dat er heel veel jongens/meisjes hier moeite mee hebben, maar weet je dat is heel normaal op onze leeftijd kijk.

Ik ben een best wel drukke jongen in de klas                  (je weet wel) en wou graag altijd stoer overkomen met gedrag, grappen maken over mensen.                   en van die rare tiktoks reposten over meiden, maar eigenlijk deed ik deed...voor mezelf weet je. Want JA ik maakte vaak grappen met ben je gay enzo en JA lachte ik om mensen die zo zijn, maar dat was alleen maar omdat ik het zelf ook niet zo goed wist want kijk...ik vind meiden wel leuk enzo maar ik voelde ook iets bij jongens. Ik durfte het natuurlijk niet toetegeven want ja dat is niet stoer en cool,  maar je gevoel kan je niet negeren, want dat is gewoon hoe je bent en dat moet je accepteren. 

iedereen die nu nog leest kan zich er misschien wel in vinden (of niet) maar dit bericht is voor iedereen:

Het maakt niet uit op wie je valt. Het maakt niet uit wat mensen van je denken. Het maakt niet uit of je vrienden je uitlachen

Denk aan JOU laat anderen met rust, laat ze in hun waarde denk aan JOU want jou verdient iemand waar je gelukkig van word denk aan JOU in de toekomst die blij is met de beslissing die je hebt gemaakt. 

Ik wil hiermee zeggen dat het niet verkeerd is om BI/gay te zijn het is JOU leven en JOU keuze dus volg altijd je gevoel oke...ik ben trots op je!

1 reactie

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 1, 2026

hi ​@Hallojeboy lief van je dat je dat zegt tegen ons🥰 zelfde geld ook voor jou💗

liefs vie