aangetrokken familie (stief) (grote leeftijdsverschillen)

  • 2 October 2023
  • 0 reacties
  • 153 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

hoi, ik ben in Colombia op vakantie en ik ben half Colombiaans (van mijn moeders kant) maar heb wat dingen met familie meegemaakt waarvan ik wil weten wat jullie er van vinden (warning, ik praat veel)

 

dus even wat uitleg over mijn stamboom geven, mijn moeders vader is gescheiden dus zij heeft een stiefmoeder en ik dus een stiefoma, zij heeft 4 kinderen en die hebben ook kinderen, 2 van de mensen waar ik het over ga hebben zijn van die stam dus niet biologisch familie, de ander is de kleinzoon van mijn moeders vader (mijn opa)’s zus, in andere woorden, onze grootouders zijn ‘siblings'

 

ik ga het eerst hebben over iemand waarvan ik niet zeker weet hoe hij familie van mij is, hij is de zoon van iemand die als een broer is voor mijn moeder maar niet echt een broer is, hij is een neef maar ik weet niet of biologisch of stief, die ‘broer’ heeft dus een zoon die ik aantrekkelijk vind (ik ben biseksueel) hij is dus een soort van mijn neef (ik weet alleen niet of biologisch of stief) maar hij heeft een bizarre leeftijd, toen ik hem zag dacht ik 14 want zo lijkt hij, maar hij is 23, dus bijna dubbel m'n leeftijd (ik word over 4 dagen 13), ik wist dat alleen niet maar toen zijn trui/shirt omhoog ging als hij strechte ofz. kon ik wel een deel van zijn buik zien en hij heeft een sixpack, voor wie mij kent wie ie dat ik een gigantische fetisj heb voor buiken en hij plaagd best veel dus ik deed het terug en dan voel ik soms zijn buikspieren dus ontdanks de leeftijd werd ik er best geil van (ik ben ook bij zijn vader en zijn huis geweest maar ik heb er wel gewoon een hele leuke tijd van gemaakt, het was heel gezellig)

 

dan ga ik het hebben over de kleinzoon van mijn opa’s zus, hij is 8 en ik bijna 13 dus dat is ook redelijk een verschil, er was een tijdje geleden een feestje met heel veel familie bij zijn ouders huis en op dat feestje had hij op de trampo gewoon zijn shirt uit gedaan, hij is ook een paar x 'tussen mijn (en wat andere kinderen) benen gegaan', nou hij weet natuurlijk niet wat hij doet maar ik kijk wel als hij zijn shirt uit doet wanneer tbh ziet hij er best wat ouder uit een heeft zelfs abs op die leeftijd, ik zou alleen nooit iets met hem doen omdat hij te jong is, ik ga niet een 8-jarige gebruiken en natuurlijk omdat hij biologisch familie is al helemaal niet

 

en dan een meisje die eig nog ouder dan me is maar ik ben natuurlijk wel een stuk langer enzo, zij is al 13 en vanaf kind af aan kunnen we heel goed met elkaar omgaan, ze is de kleindochter van mijn stief oma dus mijn stief nicht, we zijn met mijn gezin, die stief oma, haar en de laatste dagen haar vader dus mijn stief oom, waar ik ook heel goed mee om kan gaan, er was daar ook een zwembad en ik hoopte best erg dat ze een bikini aan zou doen, ze heeft dat niet aangedaan maar we hebben wel een paar dagen met z'n alle de hele dag in het zwembad gespeeld

 

en over de laatste jongen gaan ik een ander topic maken met de link hieronder

 

https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-en-liefde-31/stief-stief-neef-verliefd-of-iets-anders-80543

 

maar wat vinden jullie ervan, is het raar dat ik familie aantrekkelijk vind? wat moet ik hier mee doen? ik heb in ieder geval hier in Colombia super veel lol gehad met m'n familie ontdanks m'n gevoelens, wat denken jullie?

 

ok, dit is een stuk na het schrijven, dit maak ik de dag dat ik post, het is nu natuurlijk al lang geen vaca meer en ik weet nu wel hoe de oude die er jong uit ziet familie van me is, zijn oma is de zus van mijn oma (dus niet m'n stief oma) en een nieuwe jongen, op m'n verjaardag was er iemand die ik niet kende, de zoon van de jongen waar ik het hier boven over hebs stiefmoeder, hij is 14 en heeft heel veel in gemeen met me en die jongen die er jong uitziet maar eigenlijk oud is is dus biologische familie maar de jongen op m'n feestje niet en het deel over de 8 jarige (die nu inmiddels 9 is) kan je negeren, ze zijn toen we terug waren van Colombia samen met ons naar Denemarken gegaan en ik heb geen gevoelens meer, hij is nu alleen gwn een klein neefje voor me, ik mis iedereen wel heel erg, familie is voor mij een van die belangrijkste dingen in de wereld daarom heb ik zo'n probleem met gevoelens hebben voor sommige


0 reacties

Geen reactie

Reageer