Vraag

65A bh gezocht

  • 5 November 2022
  • 6 reacties
  • 159 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoiii weet iemand waar je 65 A bh kan vind want ik had eerst een 65 AA bh voor mijn dans wedstrijden want onder onze pakjes kunnen geen topjes maar ik uit die bh gegroeid en de Hema heeft allen 65AA bh’s en daarna 70AA bh’s ik moet hem wel in een winkel moeten kopen

 


6 reacties

Badge

Hoii

Ik weet niet als ze de hunkemeuler in nederland hebben maar in belgie allesinds wel. Ook denk ik dat ze dit in de c&a hebben

groetjes

Reputatie 2
Badge +2

Hoii

Ik weet niet als ze de hunkemeuler in nederland hebben maar in belgie allesinds wel. Ook denk ik dat ze dit in de c&a hebben

groetjes

Hoi woon niet in een al te grote stad dus c&a hebben we niet en hunkenmuller is erg duur

Badge

hoii, 

de hunkemoller is inderdaar wel wat duur maar die en bh winkels zoals triumph hebben vaak zulke maten, heel misschien ook bij de primark maar ik zou echt kijken naar lingerie winkels. ook voor de hunkermoller is het handig als je de app bijvoorbeeld download en een account aanmaakt je krijgt dan weleens een beetje korting op je aankoop! heb ik ook gedaan

 

succes

Reputatie 7
Badge +7

Zelf vind ik de Hunkemöller niet zo fijn als je een goede bijpassende bh nodig hebt. De Livera vindt ik heel fijn omdat ze daar ook goed uitleg geven als je nog niet zeker weet welke maat je nodig hebt. Ook hebben ze daar minder 'opvallende kleuren'. Bij de Hunkemöller is alles veel meer sexy, maar de Livera is wat beter voor kinderen of jongeren die dat nog niet mogen dragen of zich daar niet fijn bij voelen. 

Reputatie 2
Badge +2

hoii, 

de hunkemoller is inderdaar wel wat duur maar die en bh winkels zoals triumph hebben vaak zulke maten, heel misschien ook bij de primark maar ik zou echt kijken naar lingerie winkels. ook voor de hunkermoller is het handig als je de app bijvoorbeeld download en een account aanmaakt je krijgt dan weleens een beetje korting op je aankoop! heb ik ook gedaan

 

succes

Hoi ik snap dat die beter zijn alleen zo veel betaal als ik hem maar 5 keer per jaar aan heb is ook zonde

Reputatie 2
Badge +1

Heyyy!

Vgm bij de h&m hebben ze die! Ik heb daar zelf ook m’n bh vandaan en zit heerlijk! Ik heb hem maar 2x in de week nodig de rest sport ik, dus dan heb ik een sport bh aan. Ik ben 13 btw. Ze zijn echt niet zo duur, 10-12 euro vgm! 
 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!!!

Veel plezier met dansen 🫶🏻

Xxx Lea

 

Reageer