Vraag

13 jaar te jong om uit de kast te komen?

  • 12 February 2021
  • 17 reacties
  • 496 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik ben een jongen van 13 jaar en ik ben gay. Ik zou graag uit de kast willen komen, dus ik vroeg mij af of 13 jaar te jong is om uit de kast te komen.

Gr, Tehijsie


17 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Nee joh, doe lekker wat je wilt, maar pas wel op, want je hormonen schieten met deze leeftijd alle kanten op, dus miss ben je over een jaar niet meer homo...

@Flopflop14 bedankt, ik denk niet dat dit nog veranderd, want sinds de basisschool keek ik al naar jongens.

 

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Nee natuurlijk is het niet te jong. Ieder op zijn tijd. Als jij dit wil en het een goed moment vindt, moet je het zeker doen! Het kan inderdaad zijn dat het nog veranderd zoals er al gezegd is, maar zoals je zelf al aan gaf denk je dat dat niet gaat gebeuren. En dan nog, al zal het gaan veranderen, dat maakt niks uit. 

Bedankt voor je reactie @jaivy 

Badge

Haii, 

Ik denk niet dat je ‘te jong’ bent. Iedereen is anders dus misschien ben jij eerder zeker over je seksualiteit dan anderen. Als jij nu graag uit de kast zou willen komen dan zou ik dat gewoon doen. Misschien veranderd je seksualiteit later misschien nog wel maar je zou het wel nu gewoon kunnen zeggen en als het later veranderd kan je dat ook gewoon aangeven. Doe gewoon wat goed voelt voor jou:)

 

Badge

Hoi,

Dit is niet raar hoor, ik wist zelf dat ik gay ben op m'n 11e en ik heb het uiteindelijk eind 11 aan mijn juf verteld (Dit was dus nog op de basisschool) Toen ik 12 was ben ik vrienden geworden met iemand uit mijn klas die nu non- binair is en hebben we samen besloten om uit de kast te komen naar onze mentor toe. We hebben het met hem overlegd en hij vond het heel goed dat we het vertelden en stelde voor om het aan de klas te vertellen. Dat hebben we toen dus gedaan en ik heb er geen spijt van, de klas reageerde heel positief.

Het is dus zeker niet te jong om uit de kast te komen, doe wat voor jou goed voelt! En als je later toch iets anders voelt is dat natuurlijk helemaal prima :)

Hey,

Als jij jezelf bent en je hierbij goed voelt, moet je het vooral doen. Niemand heeft ooit gezegd dat je een bepaalde leeftijd moet hebben om uit de kast te komen!

Badge

 -onnodige quotes verwijderd-

Nee dat maakt helemaal niet uit hoe oud je bent ik persoonlijk vind het knap als iemand die zo jong is dat durft

 

Reputatie 1
Badge +1

Je bent nooit te jong om uit de kast te komen. Ik ken zelfs iemand die een kleuter was toen die dat deed. Ben zelf ook op m’n 13e zeker geworden van mijn seksualiteit.

Badge

Onnodige quote verwijderd


ik zou gewoon uit de kast komen als je er al 13 jaar inzit lijkt me best lang in zo een kleinen ruimte 

Reputatie 7
Badge +19

je bent nooit te jong om uit de kast te komen als je het maar zeker weet

Reputatie 4
Badge +3

Je bent nooit te jong of te oud om uit de kast te komen! Ik ken mensen die op hun 11de uit de kast kwamen en mensen die op hun 50ste uit de kast kwamen. Dus als je je er goed bij voelt moet je zeker uit de kast komen! Ik ben zelf ook op m’n 13de uit de kast gekomen.

succes!

Nee is niet te jong ik wist vorig jaar in 8 al dat ik bi was en heb op een dag gewoon gezged van “ oh ik hou ook van meisjes”. Maar ja ik kan me wel voorstellen dat je als jongen wel ff wat twijfelt voor anderen maar het gaat om jou ! En je gevoel en wie je bent is nou eenmaal zoals het is en dat mag ook :sunglasses:  dus ik hoop dat je het kunt en misschien eerst eens met je allerbff ofzo praten en mensen die je echt 1000 % vertrouwt maar je mag zijn zoals jij bent !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

echt niet er zijn kinderen van 10 die al uit de kast komen

maar denk niet omdat wij zeggen dat het kan dat je verplicht voelt om uit de kast te komen dus doe lekker wat je zelf vind

 

GR. Ghenk

Hooi,

 

Zeker niet te jong om uit de kast te komen, je kan nooit te jong zijn voor die dingen!!! Succes

 

Groetjes,

 

Bassist

Reputatie 1
Badge

Hi Anomymous. 

Tuurlijk ben je er niet te jong voor. Je mag op elke leeftijd uit de kast komen zolang je er maar goed bij voelt.

Veel geluk!

Reputatie 1
Badge

Hey, je moet uit de kast komen als jij hier klaar voor bent. Als jij voelt dat je er klaar voor bent en je het ook wilt moet je het vooral lekker doen! 

Reageer