Vraag

10 vragen over je gender

  • 16 April 2024
  • 10 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Hoi iedereen, ik zou graag wat vragen willen stellen in verband me gender. Misschien helpt het mij of kan ik jullie ergens mee helpen. Het is ook gewoon interessant om te weten hoe andere mensen zich voelen en hoe andere mensen daar over denken. En het kan ook fijn zijn dat je weet dat je er niet alleen voor staat. Iedereen kan deze vragen invullen. Maar indien nodig mag je vragen overslaan. 
hier zijn de vragen:

WIE BEN JIJ:

  1. Wat is je geslacht?
  2. Wat is je gender?
  3. Wat is je geaardheid?
  4. ben je al uit de kast gekomen? (Ja? Skip vraag 7 en 8. Nee? Skip vraag 5 en 6.)
  5. Wanneer dan?
  6. En hoe ging dat?
  7. Hoe lang ben je hier al mee bezig?
  8. Waarom ben je bang om het niet te vertellen?
  9. Voel je je nu gelukkiger nu je weet wie je bent?
  10. Zijn er nog extra dingen die je wilt vertellen?

Weet dat je ALTIJD met iemand kan praten. Mij, de kindertelefoon, je ouders, je vrienden, iemand anders op het forum, je leerkracht, je huisdier (als je die hebt, anders kan je een slak gaan zoeken of zo. ;)), knuffels (als je die nog hebt) en nog veel meer! Weet gewoon dat je nooit alleen bent en dat er nog meer mensen zijn die met dezelfde dingen worstelen. Als je hulp nodig hebt en je weet niemand om er over mee te praten staan wij voor je klaar! (ik sowieso, de andere mensen op het forum weet ik niet :)).

 

❤️❤️❤️


10 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik zal em even invullen:

  1. Wat is je geslacht? Jongen
  2. Wat is je gender? Demi-Boy
  3. Wat is je geaardheid? Gay
  4. ben je al uit de kast gekomen? (Ja? Skip vraag 7 en 8. Nee? Skip vraag 5 en 6.) Half
  5. Wanneer dan? Ik heb het aan een paar mensen verteld. Dat waren een paar vriendinnen (van school)
  6. En hoe ging dat? Ze vonden het schattig 😍
  7. Hoe lang ben je hier al mee bezig? 2 Jaar ofzo. Het besef van mij. Geaardheid 2 jaar en dat van m'n gender een half jaar.
  8. Waarom ben je bang om het niet te vertellen? Jongens die met Gay schelden enzo.
  9. Voel je je nu gelukkiger nu je weet wie je bent? Ja, ik zou niet straight willen zijn.
  10. Zijn er nog extra dingen die je wilt vertellen? De nagellak ging wel soepel. Kom uit de kast als je er aan toe bent. Doe het stapje voor stapje.

 

​​​​​​@Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

1. Wat is je geslacht? Jongen

2.Wat is je gender? Idem

3.Wat is je geaardheid? Hetero

4.ben je al uit de kast gekomen? (Ja? Skip vraag 7 en 8. Nee? Skip vraag 5 en 6.) ik ben zeg maar een jongen die de vrijheid neemt om niet in de traditionele kleding verwachtingen te leven en draag dus wat ik wil. Voel me heel comfy in rok en met wat sieraden bv. Maar ook in stoere korte broeken.  Pas geleden ben ik voor het eerst in rokje naar school gegaan.

5.Wanneer dan?  2 weken geleden maar dat innerlijke gevoel is er al langer en thuis droeg ik al langer wat ik wou.

6.En hoe ging dat? Beter dan ik had verwacht. Er waren een paar negatievelingen maar ik heb dat genegeerd. 

7.Hoe lang ben je hier al mee bezig?  Om het te outen een jaar maar het was er altijd al.

8.Waarom ben je bang om het niet te vertellen? Ik was tot halverwege groep 8 een typisch stiertje en wou 'mannelijk' doen. Dat zorgde er alleen maar voor dat ik heel vaak lastig was en straf kreeg. Ik wou niet zijn wie ik ben omdat dat niet stoer en sterk was maakte ik mezelf wijs.  Stom natuurlijk. Na een keer goed te kijk gezet te zijn brak ik erdoorheen en was ik niet meer bang om mezelf te zijn en ik vind het nog elke dag heerlijk! 

9.Voel je je nu gelukkiger nu je weet wie je bent? Absoluut ♥️

10.Zijn er nog extra dingen die je wilt vertellen?  Het heeft me geleerd om door moeilijke momenten heen te komen en hoe ik door dingen heen kan komen die mentaal moeilijk zijn zoals klassikaal iets doen of jezelf wegcijferen of juist in het middelpunt komen zoals met het rokje naar school.  Doordat ik toen  voor straf zo te kijk stond en 2 dagen later iedereen persoonlijk excuses heb aangeboden moest ik over een heel hoge drempel en ontzettend in de schijnwerpers zeg maar, en dat lukte me. Daar heb ik van geleerd. Dat heb ik dus nu bij me gehouden en dat maakt me sterk.  Ik ben blij 🙂

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

P.S.  ik had er nog bij willen zetten, dat ik het zelf niet zo belangrijk vind wat voor label bij mij past, zolang ik maar kan zijn zoals ik ben ☺️💪ik beschouw mezelf als "jongen met innerlijke en uiterlijke vrijheid " 😉

Tover ♥️

Reputatie 7
Badge +17
  1. Wat is je geslacht? Jongen
  2. Wat is je gender? Jongen
  3. Wat is je geaardheid? Ik noem mezelf voor het gemak bi maar ik heb eigenlijk helemaal niks met labels. Ik ben gewoon mezelf.
  4. ben je al uit de kast gekomen? (Ja? Skip vraag 7 en 8. Nee? Skip vraag 5 en 6.) Ja
  5. Wanneer dan? Toen ik 15 was
  6. En hoe ging dat? Op zich wel relaxed. Ik heb het eerst m’n twee beste vrienden verteld. Daarna aan m’n ouders en broer.
  7. Hoe lang ben je hier al mee bezig? Ik weet al sinds m’n 11de of 12de dat ik ook op jongens val. Tot m’n 15de heb ik het ‘op jongens vallen’ gedeelte weggestopt voor mezelf. Ik was in de periode eigenlijk alleen met meisjes bezig.
  8. Waarom ben je bang om het niet te vertellen? Beetje hetzelfde verhaal als @Tover01  Ik wilde een ‘echte’ jongen zijn en ‘echte’ jongens zijn alleen met meisjes bezig en met ‘stoere’ dingen doen en dat soort shit. Tenminste, dat maakte in mezelf wijs. Als ik dan een keer een jongen leuk vond verdrong ik dat meteen.
  9. Voel je je nu gelukkiger nu je weet wie je bent? Ja, veel gelukkiger. Ik probeerde in die tijd iemand te zijn die ik niet ben en daar word je niet bepaald gelukkig van.
  10. Zijn er nog extra dingen die je wilt vertellen? Het is prima als je een bepaald label op jezelf wilt plakken maar ga niet denken dat je je dan ook op een bepaalde manier moet gedragen. Wees jezelf. Het stickertje boeit niet echt.
Reputatie 1
Badge

1: meisje

2: meisje

3: panseksueel, denk ik

4: Nog niet

7: Ik wist al een tijdje bijna zeker dat ik niet straight ben, maar 7 maanden geleden wist ik zeker dat ik bi was. 5 maanden geleden veranderde dat naar panseksueel. Ik wil het nu al een halfjaar vertellen, maar weet niet hoe.

8: Ik weet al dat mijn ouders queer supporten, maar toen ik een poging deed om uit de kast te komen zeiden ze dat ik dat nog niet kon weten op zo’n jonge leeftijd.

9: Ja, zeker nu ik ook een vriendinnetje heb.

10: Ik denk dat ik pan, bi, omni of lesbisch ben, ook al zeg ik nu pan. Maar ik zie wel gewoon op wie ik val, tot die tijd noem ik mezelf gewoon pan.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi iedereen, ik zou graag wat vragen willen stellen in verband me gender. Misschien helpt het mij of kan ik jullie ergens mee helpen. Het is ook gewoon interessant om te weten hoe andere mensen zich voelen en hoe andere mensen daar over denken. En het kan ook fijn zijn dat je weet dat je er niet alleen voor staat. Iedereen kan deze vragen invullen. Maar indien nodig mag je vragen overslaan. 
hier zijn de vragen:

WIE BEN JIJ:

  1. Wat is je geslacht? ​​​​​meisje ja ik ben kwa uiterlijk ook een meisje en dat vind ik soms wel jammer​​​​​​​​​​​
  2. Wat is je gender? ​​​​​ik ben een zwarte kat (vorig leven) maar omdat sommige mensen dit niet snappen of willen snappen ben ik voor hun een meisje (soms twijfel ik of ik ECHT geeen demi-girl ben maar ja wat hebben dit soort dingen uiteindelijk voor een zin? Weel gewoon jezelf!
  3. Wat is je geaardheid? ​​​​ik heb werkelijk geen idee ik ben nog nooit echt verliefd geweest maarja ik denk dat ik ook best zou kunnen vallen op een meisje.
  4. ben je al uit de kast gekomen? nee ik weet nog niet op wie ik verliefd word(Ja? Skip vraag 7 en 8. Nee? Skip vraag 5 en 6.)
  5. Wanneer dan?
  6. En hoe ging dat?
  7. Hoe lang ben je hier al mee bezig? ​Waaromgeen idee
  8. Waarom ben je bang om het niet te vertellen? tha m'n ouders zijn een beetje tegen lhbtiq+ maar daar kunnen hun ook niet echt iets tegen doen zo zijn ze opgevoed door hun oudersVoel je je nu gelukkiger nu je weet wie je bent? ik weet het dus niet echt
  9. Zijn er nog extra dingen die je wilt vertellen?  idereen, wees gewoon je zelf hoe je je ook identificeert op wie je ook valt blijf jezelf dan ben je het mooist!

Weet dat je ALTIJD met iemand kan praten. Mij, de kindertelefoon, je ouders, je vrienden, iemand anders op het forum, je leerkracht, je huisdier (als je die hebt, anders kan je een slak gaan zoeken of zo. ;)), knuffels (als je die nog hebt) en nog veel meer! Weet gewoon dat je nooit alleen bent en dat er nog meer mensen zijn die met dezelfde dingen worstelen. Als je hulp nodig hebt en je weet niemand om er over mee te praten staan wij voor je klaar! (ik sowieso, de andere mensen op het forum weet ik niet :)). awww zo lief :) ik sta ook voor iedereen klaar!

 

❤️❤️❤️

 

Reputatie 4
Badge

Zou ik hem zelf invullen…?🙃🥰😇😇

Reputatie 7
Badge +10

Ga je gang!

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

@Iemand.op.de.wereld  ja! doe maar eens XD.

Liefs, Tover xxx

Reputatie 4
Badge

Hoi iedereen, ik zou graag wat vragen willen stellen in verband me gender. Misschien helpt het mij of kan ik jullie ergens mee helpen. Het is ook gewoon interessant om te weten hoe andere mensen zich voelen en hoe andere mensen daar over denken. En het kan ook fijn zijn dat je weet dat je er niet alleen voor staat. Iedereen kan deze vragen invullen. Maar indien nodig mag je vragen overslaan. 
hier zijn de vragen:

WIE BEN JIJ:

  1. Wat is je geslacht? Meisje
  2. Wat is je gender? Non-binair
  3. Wat is je geaardheid? Pansexueel
  4. ben je al uit de kast gekomen? (Ja? Skip vraag 7 en 8. Nee? Skip vraag 5 en 6.) nog niet helemaal
  5. Wanneer dan?
  6. En hoe ging dat?
  7. Hoe lang ben je hier al mee bezig? Ja, toch wel al een tijdje
  8. Waarom ben je bang om het niet te vertellen? Ik wil wel maar ik durf het nog niet zo goed. Het maakt me niet uit wat mensen van me denken, maar ik kan gewoon niet op 1,2,3 zeggen en uitleggen dat ik non-binair ben. 
  9. Voel je je nu gelukkiger nu je weet wie je bent? Ja, heel. Ik voelde me altijd “gevangen” maar nu ben ik vrij. 
  10. Zijn er nog extra dingen die je wilt vertellen? Ik ben blij dat ik het forum van de kindertelefoon heb ontdekt. Hiermee kan ik altijd met iemand praten, naar iemand luisteren ;)

Weet dat je ALTIJD met iemand kan praten. Mij, de kindertelefoon, je ouders, je vrienden, iemand anders op het forum, je leerkracht, je huisdier (als je die hebt, anders kan je een slak gaan zoeken of zo. ;)), knuffels (als je die nog hebt) en nog veel meer! Weet gewoon dat je nooit alleen bent en dat er nog meer mensen zijn die met dezelfde dingen worstelen. Als je hulp nodig hebt en je weet niemand om er over mee te praten staan wij voor je klaar! (ik sowieso, de andere mensen op het forum weet ik niet :)).

 

❤️❤️❤️

 

Reageer