Vraag

10 vragen over gender


Badge

Ik heb een paar vragen voor jullie omdat ik me afvraag wat mijn gender is, en ik hoop dat jullie mij door deze paar vragen te beantwoorden kunnen helpen:

1. Wat is je gender?

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte?

3. Welke pronouns gebruik je het liefst?

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten?

5. Zo ja, wat?

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender?

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn?

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent?

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer?

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer?

 

Bedankt voor het invullen!


31 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb een paar vragen voor jullie omdat ik me afvraag wat mijn gender is, en ik hoop dat jullie mij door deze paar vragen te beantwoorden kunnen helpen:

1. Wat is je gender? M

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte? V

3. Welke pronouns gebruik je het liefst? Hij

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten? Ja

5. Zo ja, wat? Kleding

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender? Ik voelde veel dysforie op mijn 11e, maar ik had toen totaal niet aan transgender gedacht onlangs dat ik wist wat het inhield. Maar op mijn 12e kwam ik er achter.

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn? Het voelt beter dan een meisjes identiteit en het verklaart heel veel van mijn jeugd.

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent? Heb me 90% van mijn jeugd al als een jongen gedragen, was altijd jaloers op jongens etc.

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer? Als ik naakt ben, vrouwelijke voornaamwoorden, geboortenaam en in de meeste typische meidengesprekken.

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer? Toen ik erachter kwam dat ik transgender was en als ik jongensachtige kleren draag (eigenlijk wel elke dag) en daardoor ook op een jongen lijk

 

Bedankt voor het invullen!

 

Reputatie 1
Badge

Hi ik ben Luan ik ben 13 en transgender ftm 

1. Wat is je gender?

Man

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte?

Vrouw

3. Welke pronouns gebruik je het liefst?

Hij/hem

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten?

Ja

5. Zo ja, wat?

Ik knip mijn haar kort, ik doe oefeningen en slik eten anders door zodat mijn gezicht er mannelijker uit gaat zien en ik let op wat ik draag  

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender?

Ik kan me niet heelveel meer herinneren van m'n jeugd maar ik ben nooit echt een meisje meisje geweest tot dat ik 10/11 was en ik probeerde meer vrouwelijk te kleden zodat ik niet buiten de rest viel en gepest werd maar de realisatie kwam toen ik 11 bijna 12 was 

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn?

Gewoon normaal ik ben een jongen en ik hoor een jongen te zijn het is alleen mijn lichaam dat mij hier onzeker over maakt maar naast mijn lichaam ben ik mentaal 100% een man

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent?

Geen idee ik hoor gewoon een jongen te zijn en dat is altijd zo geweest ik wist het gwn nog niet 

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer?

Elke dag waarneer ik wakker word, waarneer ik ga douchen of omkleden 

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer?

Ik draag officieel geen brill omdat ik dat niet nodig heb maar als ik een bril draag die eigenlijk iets te groot voor me gezicht is voel ik gender euphoria en waarneer ik een oversized blouse draag

Ik heb een paar vragen voor jullie omdat ik me afvraag wat mijn gender is, en ik hoop dat jullie mij door deze paar vragen te beantwoorden kunnen helpen:

1. Wat is je gender? Vrouwelijk

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte? Vrouwelijk

3. Welke pronouns gebruik je het liefst? Zij / haar

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten? Nee, ik kleed je wel vrouwelijk en gebruik make up maar dat is niet zodat mensen mee dan juist inschatten,  maar gewoon omdat ik dat leuk vind.  Ik ben ook nooit verkeerd ingeschat

5. Zo ja, wat?

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender? Nee

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn? Goed,  gewoon zoals het hoort

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent? Omdat ik in heel mijn wezen voel dat ik een meisje ben. 

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer? Nee 

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer? 

Nee

Bedankt voor het invullen!

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb een paar vragen voor jullie omdat ik me afvraag wat mijn gender is, en ik hoop dat jullie mij door deze paar vragen te beantwoorden kunnen helpen:

1. Wat is je gender? jongen

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte? meisje

3. Welke pronouns gebruik je het liefst? hij/hem

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten? ​​​​​ja

5. Zo ja, wat? komt ie hoor,

ik draag een binder

mn haar is kort

k probeer "jongenskleding" te dragen

ik verlaag mn stem met oefeningen 

manspread tijdens t zitten (wees gwn aso en neem veel ruimte in lol)

als je je beenhaar enz scheert komt t donkerder terug

​​​​​mannen deo enz

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender? ik wist het altijd al, ik was alleen maar vrienden met jongens op de basisschool, probeerde staand te plassen (uhm ja vergeet dat maar weer) weigerde jurkjes/rokjes, had in groep 3 n vriendin "net als de andere jongens", bij jongens tegen de meisjes joinde ik altijd de jongen "want de meisjes waren saai" ja k had gwn haat nr alles wat stereotypisch als meisjesachtig gezien werd want ik wou daar absoluut niet mee geassocieerd worden

​​​​ik wist het pas echt toen ik 12 was want toen hoorde ik pas wat transgender was

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn? uhhhhh geen flauw idee sorry lmao

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent? dysphoria bij alles wat niet bij jongens hoort en euphoria bij alles wat wel bij jongens hoort lol

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer?

24/7,

chest, arms, no body hair, voice, handwriting, way of walking, face structure, body structure, hair, clothing, legs, the way I speak, singing voice (terwijl ik zo van zingen hou ugh) fingers, nails, when peopel call me she/her they/them or deadname or just anything considered feminine

​​​​​kan nog wel ff doorgaan haha

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer?

weinig, en anders duurt het heel kort omdat ik wel weer iets vind wat me op een meisje laat lijken

Bedankt voor het invullen! np

 

Reputatie 3
Badge +1

en slik eten anders door zodat mijn gezicht er mannelijker uit gaat zien

 Oke pls leg uit ik heb tips nodig haha

tnx alvast

Badge

Ik heb een paar vragen voor jullie omdat ik me afvraag wat mijn gender is, en ik hoop dat jullie mij door deze paar vragen te beantwoorden kunnen helpen:

1. Wat is je gender? Gender fluïde

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte? Vrouw of mogelijk intersex

3. Welke pronouns gebruik je het liefst? Hij/hem

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten? Ja maar dat doet mn lichaam zelf ook haha

5. Zo ja, wat? Kleding en mijn haar in een staart en onder een muts met een beetje er uit en soms een zonnebril of mondkapje erbij op

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender? Ik neem aan dat je geslacht bedoelt. Maar dat was echt al toen ik 6 jaar was minimaal alleen wist ik het niet

7. Hoe voelt het om jouw gender te zijn? Voor iedereen anders

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent? Omdat ik het ben 😂

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer? Altijd

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer? Yes

 

Bedankt voor het invullen!

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb een paar vragen voor jullie omdat ik me afvraag wat mijn gender is, en ik hoop dat jullie mij door deze paar vragen te beantwoorden kunnen helpen:

1. Wat is je gender? Non-binair

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte? Jongen

3. Welke pronouns gebruik je het liefst? Het/die/diens/diegene

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten? Nee

5. Zo ja, wat?

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender?  13 jaar

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn? Goed

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent?  Heb films erover gezien

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer?  Ja, altijd

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer? Nee , nooit

 

Bedankt voor het invullen!

 

Ik heb een paar vragen voor jullie omdat ik me afvraag wat mijn gender is, en ik hoop dat jullie mij door deze paar vragen te beantwoorden kunnen helpen:

1. Wat is je gender? Ik voel me mens

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte? Man

3. Welke pronouns gebruik je het liefst? heb ik nooit over nagedacht, maar hem/hij is wel handig omdat ik het gewend ben.

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten? Nee, ik ga toch niet mensen pleasen?

5. Zo ja, wat?

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender?

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn? Idk

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent? Ik vind dat mensen zichzelf niet in hokjes moeten wurmen om erbij te horen.

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer? Nee

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer? Nee

 

Bedankt voor het invullen!

 

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb een paar vragen voor jullie omdat ik me afvraag wat mijn gender is, en ik hoop dat jullie mij door deze paar vragen te beantwoorden kunnen helpen:

1. Wat is je gender? Geslacht* En ik ben een jongen.

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte? Jongen, hoezo anders? lol

3. Welke pronouns gebruik je het liefst? Gewoon de normale

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten? Ik draag me als een jongen want dat ben ik ook

5. Zo ja, wat?

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender? 

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn? Geslacht* En het voelt normaal

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent? ???? Ik ben toch geboren als jongen

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer? Wat is dat

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer? Wat is dat

 

Bedankt voor het invullen!

 

Hey @DutchFlag 

In dit geval word wel echt gender bedoelt ipv geslacht. Want gender word vaak gebruikt als wat je je voelt en geslacht word vm meer gebruikt als of je een mannelijk of vrouwelijk lichaam hebt. Dus je gender en geslacht kan in dit geval van elkaar verschillen, maar het kan ook hetzelfde zijn:)

Groeten van mij

Reputatie 4
Badge +2

Hi

Ik weet mijn gender ook niet zeker. Maar ik denk dat miss jong&out iets voor je is. Je hebt alleen je id kaart nodig. Mijn geslacht is een meisje. Maar ik weet niet wat ik bent. Succes met jouw gender zoeken. Ik steun voor je. Neem je tijd. Er zijn heel veel genders. Ik 👍voor je 

 

:)

Ik heb een paar vragen voor jullie omdat ik me afvraag wat mijn gender is, en ik hoop dat jullie mij door deze paar vragen te beantwoorden kunnen helpen:

1. Wat is je gender Man

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte man 

3. Welke pronouns gebruik je het liefst hij/hem 

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten ja 

5. Zo ja, wat? Heb kort haar

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender? -

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn? Goed 

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent? Ik vind 't fijn om een Jongen te zijn vanwege dat ik hou van jongens dingen  

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer nee

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer?

 

Bedankt voor het invullen!

Hopelijk heb je er wat aan 

Groet,

Icemanfan1

Reputatie 4
Badge +3

Hey @DutchFlag 

In dit geval word wel echt gender bedoelt ipv geslacht. Want gender word vaak gebruikt als wat je je voelt en geslacht word vm meer gebruikt als of je een mannelijk of vrouwelijk lichaam hebt. Dus je gender en geslacht kan in dit geval van elkaar verschillen, maar het kan ook hetzelfde zijn:)

Groeten van mij

met alle respect maar ik vind gewoon dat je alleen jongen en meisje hebt en niks meer

met alle respect maar ik vind gewoon dat je alleen jongen en meisje hebt en niks meer

 Met alle respect maar Transgenders waren er al vanaf de tijd van de Romeinen sterker nog een keizer was trans in die tijd dus klopt niet echt

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb een paar vragen voor jullie omdat ik me afvraag wat mijn gender is, en ik hoop dat jullie mij door deze paar vragen te beantwoorden kunnen helpen:

1. Wat is je gender?  jongen

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte? meisje

3. Welke pronouns gebruik je het liefst?  hij/hem

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten?  ja

5. Zo ja, wat?  binder, "jongens" kleding, k heb kort haar

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender?  12 toen ik me echt realiseerde dat ik niet een meisje was maar als ik nu terug kijk op de tijd daarvoor zijn er wel wat dingen dat ik denk van " o dat was dysphoria" of "daar was ik obviously trans"

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn?  uhh gewoon ig?

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent?  dysphoria en het is gewoon een gevoel ig, ik voel me beter als mensen hij/hem gebruiken en me een jongen noemen ig?

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer? ja, altijd

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer? soms met mn binder mr ook niet altijd

 

Bedankt voor het invullen!   np!

 

Badge

1. Wat is je gender?

demi- girl

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte?

een vrouw

3. Welke pronouns gebruik je het liefst?

in het Nederlands: zij/haar in het Engels she/they

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten?

niet echt, ik draag wat ik leuk vind 

5. Zo ja, wat?

-

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender?

dat was dit jaar, ik ben 13

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn?

ik vind het veel fijner 

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent?

er is er niet echt een, ik denk dat ik me gewoon geen vrouw maar ook niet non binair ben

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer?

soms wel, maar dat is vooral in de avond

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanne

-

Reputatie 1
Badge

Ik heb een paar vragen voor jullie omdat ik me afvraag wat mijn gender is, en ik hoop dat jullie mij door deze paar vragen te beantwoorden kunnen helpen:

1. Wat is je gender?

Geen label, als het moet noem ik me non-binair. Maar ik ben gewoon mezelf en daar heb ik vrede mee.

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte?

meisje…

3. Welke pronouns gebruik je het liefst?

they / them en in het Nederlands die/d’r/hen. Dus bijvoorbeeld: ‘Die is d’r tas aan het pakken.’ ‘De tas is van hen.’ 

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten? /  5. Zo ja, wat?

Ik heb m’n haar kort geknipt. Meeste mensen die me niet kennen denken dat ik een jongen ben. Niet de bedoeling, maar beter dan als een meisje gezien te worden. Ik kleed me het liefste masc.

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender?

Ik was 12/13 toen ik realiseerde dat er meer was dan man/vrouw. Dat zette me aan het denken en rond m’n 14e wist ik het steeds meer zeker.

7. Hoe voelt het om jouw gender te zijn?

Thuiskomen. Eerst niet. Eerst was het onwennig, maar nu twee jaar later voelt het super fijn.

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent?

Ik wil niet als man of vrouw gezien en behandeld worden.

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer?

Heel vaak. De curves vind ik niet fijn. Ook m’n chest had ik liever plat gehad. En soms zou ik ook wel iets meer vulling in m’n broek willen.

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer?

Als mensen de juiste pronouns gebruiken en als ze me zien als persoon.

Hopelijk heb je er wat aan :)

 

Reputatie 1
Badge

1. Wat is je gender?

vrouw

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte?

vrouw

3. Welke pronouns gebruik je het liefst?

zij/haar maar nonbinaire termen vind ik niet erg

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten?

nee ik kleed me hoe wil wil

5. Zo ja, wat?

nvt

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender?

nvt

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn?

Fijn i gues, wel beetje sexistische wereld en ongesteld zijn is NIET FIJN maar verder is het wel leuk :)

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent?

Ik voel geen reden om niet een vrouw te zijn

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer?

als mensen ervanuit gaan dat met mij zwemmen betekent dat ik in bikini rond loop (ik heb een zwemshirt want dat vind ik fijn)

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer?

JA, als ik capes, nette kleding of musical outfits draag. Verder vind ik jurken (en andere kleding) wel leuk zolang ze niet enorm sexy zijn. 

Badge

1. Wat is je gender? non-binair

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte? V

3. Welke pronouns gebruik je het liefst? they/them

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten? eigenlijk niet. ik draag gewoon waar ik me lekker in voel en al zou dat een rol of jurk zijn trek ik die gewoon aan. voel me er alleen niet comfortabel in maar das een ander verhaal

5. Zo ja, wat? nvt

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender? ik denk een jaar of 13. ben er pas richting t eind van mn 14e levensjaar achter gekomen dat ik non-binair ben.

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn? idk, wel chill ig.

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent? idk ik ben t gewoon. ik heb niet echt een uitleg waarom

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer? continu. telkens weer als ik ‘zij’ word genoemd.

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer? amper

Badge

1. Wat is je gender? man

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte? man

3. Welke pronouns gebruik je het liefst? hij

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten? ik draag kleren

5. Zo ja, wat? broek

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender? je gender kan alleen veranderden als je operatie hebt gedaan waardoor je ander geslachtsdeel hebt

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn? goed

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent? zo geboren zo gebleven

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer? ken ik ni dus zal wel weer ni

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer? ken ik ni dus zal wel weer ni

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb een paar vragen voor jullie omdat ik me afvraag wat mijn gender is, en ik hoop dat jullie mij door deze paar vragen te beantwoorden kunnen helpen:

1. Wat is je gender? Weet niet 

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte? Vrouw

3. Welke pronouns gebruik je het liefst? Geen idee

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten? Nee

5. Zo ja, wat?

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender? Nou ik weet niet wat mijn gender eigenlijk is op dit moment 

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn? Weet niet

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent? Geen idee

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer? Weet niet

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer? Weet niet

 

Bedankt voor het invullen!

 

Ik heb een paar vragen voor jullie omdat ik me afvraag wat mijn gender is, en ik hoop dat jullie mij door deze paar vragen te beantwoorden kunnen helpen:

1. Wat is je gender? Jongen

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte? Jongen

3. Welke pronouns gebruik je het liefst? Hem/hij

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten? Nee niet echt 

5. Zo ja, wat?-

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender?-

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn? Geweldig 

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent? Ik voel me gewoon comfortabel erin 

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer?nee

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer?nee

 

Bedankt voor het invullen!

Graag gedaan 

 

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb een paar vragen voor jullie omdat ik me afvraag wat mijn gender is, en ik hoop dat jullie mij door deze paar vragen te beantwoorden kunnen helpen:

1. Wat is je gender?

Jongen

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte?

meisje

3. Welke pronouns gebruik je het liefst?

hij/hem

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten?

ja

5. Zo ja, wat?

ik draag een binder en zie eruit als een jongen

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender?

altijd al zo geweest

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn?

goed

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent?

ik voel me zo

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer?

ja, bij het omkleden en het slapen

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer?

ken dit niet dus denk t nie? 

 

Bedankt voor het invullen!

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb een paar vragen voor jullie omdat ik me afvraag wat mijn gender is, en ik hoop dat jullie mij door deze paar vragen te beantwoorden kunnen helpen:

1. Wat is je gender? Non-binair

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte? V

3. Welke pronouns gebruik je het liefst? die/hen/hun en zij/haar

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten? Niet opzettelijk. Ik weet wel dat sinds ik uit de kast ben, ik vaker kleding koop waar ik me beter bij voel (dat kan zowel de mannen- als vrouwenafdeling zijn) en mijn kapsel heb verandert waardoor ik me er beter bij voel. Ik word vaak wel als meisje aangesproken, maar soms ook niet

5. Zo ja, wat? Zie hierboven

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender? 14/15 jaar

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn? Goed

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent? Dat ik mezelf ben, denk ik.

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer? Ja, voor mijn borstkas

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer? Toen ik voor het eerst jongens-t-shirts droeg, die hebben zo’n fijne hoge sluiting die veel meiden-t-shirts niet hebben. Verder niet echt vaak.

 

Bedankt voor het invullen!

 

Badge

1. Wat is je gender? meisje

2. Wat was jouw geslacht, bij je geboorte? jongen

3. Welke pronouns gebruik je het liefst? she her

4. Doe je iets aan je uiterlijk om er voor te zorgen dat mensen je gender vaker goed inschatten? ik heb make up

5. Zo ja, wat?make up

6. Als je gender is veranderd sinds je geboorte, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je je niet fijn voelde bij je gender? ja

7. Hoe voel het om jouw gender te zijn? leuk

8. Wat is de grootste reden dat je jouw gender bent?

9. Voel je wel eens gender dysphoria, zo ja wanneer? altijs

10. Voel je wel eens gender euphoria, zo ja wanneer? nee

Reageer