Skip to main content
Vraag

zoveel stress van werk

• July 15, 2025
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hey allemaal,

Sinds kort werk ik in een ouderenzorgcentrum in de buurt, en ik vind het verschrikkelijk. De diensten zijn van 8 tot 16 uur en ik zit vaak heel de middag niks te doen. Ik word vaak alleen gelaten met de ouderen, terwijl ik totaal niet weet wat ik moet doen. Ik werk er pas 3 dagen, maar ik vind het helemaal niks.

Nu is mijn vraag, zal ik vragen of ik voortaan tot 2 uur kan werken, of moet ik nog even doorzetten?

Liefs,

2 reacties

• July 22, 2025

Hallo,

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik zie het nu pas🙄

Als je je werk niet leuk vindt, zal ik jezelf niet forceren om zo door te gaan. Je kunt dan denk ik inderdaad beter 2 uur gaan werken. En als dat je ook niet bevalt kun je beter een andere baan zoeken.

Natuurlijk is het belangrijk dat er mensen zijn die zulk soort banen doen, maar als degene die dat doen het niet met plezier doen levert dat geen goed werk op. Bovendien is plezier in het werk heel belangrijk. En het is natuurlijk ook rot voor jou als je werk hebt dat je niet leuk vindt. Dan kun je beter iets anders doen.

Groetjes van mij❤️❤️

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Als je er nog niet zo lang werkt is het soms ook even doorzetten. Mocht het op lange termijn alsnog niet leuk zijn, kun je altijd nog stoppen. 

xx liefs Wolf 🐺