Skip to main content

Zenuwachtig voor werk

• November 28, 2025
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, Ik heb sinds 4 maanden een bijbaan als vakkenvuller. Ik werk maar 1 uur in de week maar dan een hele dag (9 uur). Maar ondanks dat ik er een tijdje werk voel ik me elke week weer zenuwachtig voor, en laast is mij verteld dat ik te langzaam werk en dat maakt mij erg onzeker. Vooral omdat ik voorheen alleen complimenten kreeg. Hoe kan ik dit het best aanpakken? 

2 reacties

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 29, 2025

Sta je op een andere afdeling mss of heb je andere collega of baas gekregen? de ene vind iets langzaam, de ander dan weer niet? 

Kan je mss vragen om elders in de winkel/magazijn te werken? 

9 uur op 1 dag is wel veel, het hangt ervanaf hoe oud je bent als minderjarige zijn daar regels voor . 

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 4, 2025

hi ​@Antonie 

ik ben het er mee eens dat 9 uur op 1 dag wel heel veel. is misschien kan je vragen aan je leiding gevende of die 9 uur mag verdelen in 2 dagen. bijvoorbeeld dat je 1 dag 4,5 uur werkt en de 2de dag ook 4.5 uur en dan werk je intotaal 9 uur als je dat overlegd met je leidinggevende kan hij of zij dat misschien overwegen en je moet je niet onzeker voelen als ze zeggen dat je te sloom werkt dat is normaal dat ze dat zeggen dat had ik ook ik zal vragen stellen hoe je sneller zou kunnen werken of hoe je jezelf kan verbeteren ik denk dat ze dat alleen maar zullen waarderen 

sucsess op je werk 

liefss vie