Skip to main content
Vraag

Weten jullie hoeveel je ouders verdienen?

• May 15, 2026
  • 5 reacties
  • 31 Bekeken

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+3

Hoi,

Weten jullie hoeveel je ouders verdienen?

Mijn ouders doen daar nogal geheimzinnig over tegen mij, dus ik heb geen idee. We wonen in een best groot huis in een nette buurt, dus het zal wel goed zitten. Misschien willen ze het niet zeggen omdat ik dan misschien wel meer zakgeld ga vragen, haha.😅

x

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 15, 2026

Oef nee geen idee. Praten we niet over, ik vind financiën eig gewoon saai. (Zo krijg ik geen huis later..:(  

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 15, 2026

Hoi, ik denk dat het belangrijk is om met je kind over financiën te praten. Daarom weet ik ook hoeveel ze verdienen. Maar als je ouders gewoon goed voor je zorgen dan hoef je je geen zorgen te maken denk ik!

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 15, 2026

Zoals ik mijn ouders ken, weten ze het zelf ook niet precies.  Geld is geen gespreksonderwerp bij ons.  Ik vraag er ook nooit naar.

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 15, 2026

Nee niet precies. Heb wel ongeveer een schatting, maar zolang we alles maar kunnen betalen boeit het me niet

Groetjes Lupus 

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 15, 2026

Bij ons praten we er ook niet over, dat ik echt Nederlands denk ik, haha.😅 Mijn ouders praten er onderling wel over, maar als ik dan binnen kom lopen dan gaan ze snel over iets anders praten. Juist daardoor ben ik benieuwd hoe het zit.

Ik kom thuis gelukkig niks te kort van ze, dus wat ze ook verdienen, ik klaag niet.😊

x