Vraag

werken maar niet in de supermarkt of krantewijk

  • 13 February 2022
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

heyy,

ik wil/moet werken. ik weet alleen niet waar ik ben 14 en woon in een nogal klein dorpje met niet zoveel restaurants ofzo ik ben best bereid om wat te fietsen naar de stad in de buurt maar daar kan ik ook niks vinden iemand tips


3 reacties

Badge

Misschien heb je een cafetaria in de buurt? Of een bloemen winkel, kleding winkel of bijvoorbeeld bij een pizzeria.  Gewoon overal je cv inleveren en je hoort vanzelf wel wat.
en tip: in de supermarkt werken is echt niet zo erg als je dacht hoor ;)

Reputatie 1
Badge

Online zijn er vaak ook nog wat mogelijkheden,
Op het moment werk ik voor 3 bedrijven

Mijn taak is alle social media accounts bijhouden,
dit doe ik door op elk account minimaal 2 posts te plaatsen per week en stories! Dit is allemaal maximaal 15min per bedrijf per week!

Wat ik betaald krijg per maand:
5 accounts (3 bedrijven) * 35euro = 175euro per week

dit is dus rond de 175euro per uur en alles kan vanaf je telefoon en op elk moment dus geen vaste werk uren!

Reputatie 5
Badge +2

Heyy ik werk sinds m'n 13e in  tomaten kassen en dat is echt heel erg leuk!! (Ben gister 15 geworden) maar toen in 14 was verdiende ik 25 voor 4.30 werken! Ons bedrijf heeft meerdere vestigingen door heel Nederland 

En bij ons word er een bus geregeld die door kleine dorpen rijd zodat je niet zelf vervoer hoeft te regelen! Missch is dit wel iets voor jou

Het klink saai maar het is ontzettend leuk! Ik werk altijd met een vrienden groep en heb elke zaterdag en vakantie dag weer super veel zin in

 

Xx roos

Reageer