Skip to main content
Vraag

werken bij AH heeft iemand tips

• June 25, 2025
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Omenti
Forum|alt.badge.img

Hi 

Ik ga dus binnenkort beginnen met werken bij de Albert Heijn gewoon als vakkenvuller. Maar heeft iemand nog tips? want ik vind het toch best spannend ofzo  omdat ik nog nooit heb gewerkt als vakkenvuller.

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 31, 2025

Hoi,

Ik werk daar ook als vakkenvuller (eigenlijk doe ik gwn van alles). Wat handig is, is bijvoorbeeld het plaatsen van producten die zo’n beetje in het zelfde stuk liggen op dezelfde vuldolly. Zo hoef je niet zoveel te lopen (kost tijd). Daarnaast is ook een mesje (kun je vragen aan je shiftleider/manager) handig om verpakkingen open te maken. Als je manager je goed genoeg vertrouwd, kun je ook een terminal meenemen, zodat je makkelijker dingen kan opzoeken (prijs, plaats of voorraad bijv.).

Mocht je weleens moeten laden/lossen, dan is het handig om werkschoenen te laten bestellen met jouw schoenmaat. Bij mij kun je ze ook mee naar huis nemen en dan maak je niet je eigen schoenen vies/kapot op werk. En voor de flessenautomaat is het handig om te weten hoe je errors weghaalt (verschilt per model, vraag je collega’s hoe die in jouw winkel werkt).