Skip to main content
Vraag

Wat zou je doen als je de loterij wint?

• October 14, 2025
  • 9 reacties
  • 52 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • 2195 reacties

Stel je voor: je wint de loterij! Wat zou je als eerste doen met al dat geld? Zou je je droomhuis kopen, de wereld rondreizen, of iets heel anders? Ik ben super benieuwd naar wat jullie zouden doen! Let me know! 😁

xx liefs Wolf 🐺

9 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 288 reacties
  • October 14, 2025

Ik zou veel geven aan m’n familie denk ik. Verder een mooie reis maken en wat beleggen of zo als het echt heel veel is

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • 3260 reacties
  • October 14, 2025

Hey, een super groot zomerkamp organiseren met allerlei leuke activiteiten om mensen elkaar beter te laten leren kennen. En een top tijd met activiteiten die je uitdagen.  Liefs, Tover xxx

Girllll
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 14 reacties
  • October 15, 2025

Familie, mensen die het moeilijk hebben in ‘t geld een pakketje met eten en verzorgings spullen enzo geven. En de rest voor mezelfff ❤️😍🫣🩷

Forum|alt.badge.img+1

Ik zou denk ik idd een huis kopen, hoeft niet perse groot te zijn. De rest zou ik sparen voor kpop concerts/ albums/merch

Xoxo

J.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 311 reacties
  • November 8, 2025

Hangt ervanaf hoeveel geld het is he. Als het zoveel is als Elon Musk gaat krijgen (een triljoen dollar) dan zou ik 99% ervan weggeven of investeren in hulp aan mensen en die 1% zelf houden en ergens leuk gaan wonen in de natuur 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 8 reacties
  • November 12, 2025

Stel je voor: je wint de loterij! Wat zou je als eerste doen met al dat geld? Zou je je droomhuis kopen, de wereld rondreizen, of iets heel anders? Ik ben super benieuwd naar wat jullie zouden doen! Let me know! 😁

xx liefs Wolf 🐺

ik zou zoiezo eerst alles sparen en dan nadat ik klaar ben met studeren, mijn droomhuis kopen ermee en eventueel renoveren tot het echt mijn droomhuis is, dan zou ik gewoon een gezin starten en een paar katjes kopen. Ik zou ook een deeltje geven aan mijn gezinsleden en ik zou ook tickets kopen voor concerten waar ik graag naartoe wil. Voor de rest zou ik gewoon doen als anders maar misschien iets minder letten op de prijzen :).

NightShadow
  • 274 reacties
  • November 13, 2025

Hoeveel? Als het gaat om tonnen zou ik een auto willen kopen voor me moeder, zodat we niet alles meer hoeven te fietsen en we verder weg kunnen en een huis zodat we eindelijk de camper uit kunnen. En misschien mooie kleren, dan kan ik mijn eigen stijl dragen. Ik zou andere mensen helpen als er nog geld over is. Als het minder geld is zou ik de camper willen laten repareren zodat ie niet meer lek is en de gastank het weer doet. 

justGhast
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • 290 reacties
  • November 13, 2025

Hoi,

Eigenlijk geld aan mijn ouders geven en dan door blijven sparen totdat je het geld nodig hebt voor bijv. een huis of auto.

Groetjes,

ghast

NN15000
Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 795 reacties
  • November 13, 2025

Ik zal veel speeltjes en ander dingen kopen voor me poesjes .

En zou ook iets kopen voor me zusje. 

Dan zou ik ook nog geld overhouden