Skip to main content
Vraag

Wat zou je doen als je de loterij wint?

• October 14, 2025
  • 18 reacties
  • 172 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Stel je voor: je wint de loterij! Wat zou je als eerste doen met al dat geld? Zou je je droomhuis kopen, de wereld rondreizen, of iets heel anders? Ik ben super benieuwd naar wat jullie zouden doen! Let me know! 😁

xx liefs Wolf 🐺

18 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 14, 2025

Ik zou veel geven aan m’n familie denk ik. Verder een mooie reis maken en wat beleggen of zo als het echt heel veel is

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 14, 2025

Hey, een super groot zomerkamp organiseren met allerlei leuke activiteiten om mensen elkaar beter te laten leren kennen. En een top tijd met activiteiten die je uitdagen.  Liefs, Tover xxx

Girllll
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 15, 2025

Familie, mensen die het moeilijk hebben in ‘t geld een pakketje met eten en verzorgings spullen enzo geven. En de rest voor mezelfff ❤️😍🫣🩷

Forum|alt.badge.img+1

Ik zou denk ik idd een huis kopen, hoeft niet perse groot te zijn. De rest zou ik sparen voor kpop concerts/ albums/merch

Xoxo

J.

• November 8, 2025

Hangt ervanaf hoeveel geld het is he. Als het zoveel is als Elon Musk gaat krijgen (een triljoen dollar) dan zou ik 99% ervan weggeven of investeren in hulp aan mensen en die 1% zelf houden en ergens leuk gaan wonen in de natuur 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 12, 2025

Stel je voor: je wint de loterij! Wat zou je als eerste doen met al dat geld? Zou je je droomhuis kopen, de wereld rondreizen, of iets heel anders? Ik ben super benieuwd naar wat jullie zouden doen! Let me know! 😁

xx liefs Wolf 🐺

ik zou zoiezo eerst alles sparen en dan nadat ik klaar ben met studeren, mijn droomhuis kopen ermee en eventueel renoveren tot het echt mijn droomhuis is, dan zou ik gewoon een gezin starten en een paar katjes kopen. Ik zou ook een deeltje geven aan mijn gezinsleden en ik zou ook tickets kopen voor concerten waar ik graag naartoe wil. Voor de rest zou ik gewoon doen als anders maar misschien iets minder letten op de prijzen :).

NightShadow

Hoeveel? Als het gaat om tonnen zou ik een auto willen kopen voor me moeder, zodat we niet alles meer hoeven te fietsen en we verder weg kunnen en een huis zodat we eindelijk de camper uit kunnen. En misschien mooie kleren, dan kan ik mijn eigen stijl dragen. Ik zou andere mensen helpen als er nog geld over is. Als het minder geld is zou ik de camper willen laten repareren zodat ie niet meer lek is en de gastank het weer doet. 

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • November 13, 2025

Hoi,

Eigenlijk geld aan mijn ouders geven en dan door blijven sparen totdat je het geld nodig hebt voor bijv. een huis of auto.

Groetjes,

ghast

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 13, 2025

Ik zal veel speeltjes en ander dingen kopen voor me poesjes .

En zou ook iets kopen voor me zusje. 

Dan zou ik ook nog geld overhouden 

Anya
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • December 26, 2025

Ik zou wat geld geven aan wat goede doelen en familie helpen, rondreizen met een camper/caravan in Europa en ik zou graag naar Japan willen.

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyyyy wolf anoniem 1305 hierzo

ik zou t geld ofc inversteren en dan als het veel meer is geworden zou ik het uitgeven aan goede doelen zoals de doelen die proberen een geneesmiddel voor kanker te krijgen (mn opa was daar pas geleden aan overleden anyways laten we t daar niet te veel over hebben maar over iets grapigs) mijn oma die in het verzorgings huis zit had zegmaar de postcode loterij gewonnen maar ze had geen lot 😭😭😭

lieve groetjes anoniem 1305

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Ik zou het geld gebruiken om een mooie dubbeldekkers bus te kopen en helemaal om te bouwen tot mobiel tiny house, ook zal ik een mooie cruise maken op royal carribians schip star of the seas, naar Azië gaan, minimaal 40% schenken aan familie en goede doelen zoals dierenambulance, abonnement kopen voor de efteling en gewoon blijven werken als trein machinist 

Forum|alt.badge.img

Ik zou al mijn vrienden en vriendinnen uitnodigen om op wintersportvakantie te gaan!

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 3, 2026

xx liefs Wolf 

Ik zou dan direct voor m’n rijbewijs gaan. En dan geld bewaren voor een auto en een huis voor in de toekomst. En ik zou m’n droom kleding kopen. En op vakantie gaan met vrienden:)) 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Ik denk wat aan mijn ouders geven en aan goede doelen en ik denk ook wel voor een rijbewijs en wat er overblijft gewoon sparen voor een huis later bijvoorbeeld🙂

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • March 3, 2026

Hoi hoi, ik zou een huis kopen bij de Zwitserse Alpen, wat ongeveer 1 miljoen Zwitserse Frank kost (ongeveer 1 mil Euro) en daarna de wereld rondreizen. En natuurlijk ook geld doneren aan goede doelen. En de kt ;)

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 7, 2026

Als ik de loterij zou winnen? Ik zou het direct na alle belasting Enzo gaan investeren in fysiek goud. Belastingvrij en waardevast, zit niet gekoppeld aan een munt. Het is niet dat patatje met wat duurder wordt maar de euro die in waarde daalt

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 11, 2026

Wrsch is t niet meer dan 1 mil (ik ken geen loterij waar je meer dan dat kunt winnen) aangezien je dan al de helft kwijt bent door de BELASTINGGG zet ik het gwn lekker op me spaarrekening voor rijbewijs, studie, studentenhuis huren en uiteindelijke en huis kopen... dan ben je het tegenwoordig wel kwijt