Skip to main content
Vraag

wat wil jij worden?

• January 22, 2026
  • 10 reacties
  • 112 Bekeken

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

hoi! wat wil jij later worden?

(ik wil dit weten omdat iik het zelf nog niet weet)

je mag ook meerdere dingen antwoorden als jij het net zoals mij ook niet weet
of dat je het niet weet

10 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 22, 2026

Ik wil iets gaan doen met kinderen ik denk op en crèche gaan werken want ik vind het super leuk om met kleine kinderen te zijn .

Want ik pas veel op me zusje en op de dochters van een vriendin van me moeder en nog een jongetje van 4 en meisje van 2 van de achter buurvrouw dus mijn moeder zei al tegen mij jij moet iets met kleine kinderen gaan doen want jij bent er voor gemaakt 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 22, 2026

Kapitein of schipper binnenvaart

Forum|alt.badge.img+1

Ik weet het niet goed, Laten we het op die nieuwe manier doen. My job if i listen too my Soul: Ballet .My Job if i listen too my heart: Glas/vasen maker (ouderwets) my job if i listen too my Head: Stomme kantoor baan 😅

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 23, 2026

Hey ​@banaan met chocoladesaus Leuke vraag. Vind ik altijd wel leuk om te antwoorden. 

Ik wilde vroeger pinguïns verzorgen of dierenarts zijn😁 nu niet meer. Ik wilde een tijdje geleden héél graag rechercheur worden, maar ik vind nu iets met rechten interessanter dus neig meer naar advocaat. Gaat dus nog tussen rechercheur en advocaat. Al zal het wrs toch niet gebeuren want het is vrij onrealistisch in mijn situatie 😓 

Liefs Yusa 😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 23, 2026

Hey! Als ik alles combineer wat ik wel zou willen zou ik misschien instructeur of opleider bij de medische of geestelijke zorg afdeling van defensie kunnen worden ☺️ ik twijfel namelijk tussen defensie, zorg en onderwijs 🤔 of beroeps scouting, dat bestaat ook en lijkt me geweldig 🥰

Liefs, Tover xxxx

• January 23, 2026

heeeejjj ​@banaan met chocoladesaus leuke vraag!!

ik weet het nog niet echt, maar het liefst iets met de nederlandse taal, artikelen voor een krant of zoiets schrijven lijkt me leukkk!!

groetjeezz xxx

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 25, 2026

Ik weet het nog niet zeker alleen iets in de techniek want ik werk erg graag met mijn handen... Ik denk er aan om misschien iets met auto's te gaan doen want ik vind auto's erg uitgebreid met wat er allemaal in zit. Ik kijk ook graag naar het programma Wheeler Dealers op Discovery dat vind ik ook super gaaf volgend jaar moeten we een techniek ri kiezen bij onze school. Maar misschien wordt het wel iets anders vind metaalbewerking ook wel erg leuk.... Misschien moet ik het combineren en bijvoorbeeld in een autoschade-bedrijf gaan werken... Ik weet het nog niet 😅

Seashell 😘 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 27, 2026

Ik wil piloot (Vlieger!) worden bij Defensie.  F35 of Apache.

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 11, 2026

hi ik wil ambulance verpleegkundige of kinderpsycholoog worden 😊

liefs vie

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 12, 2026

Leuke vraag dit,

Ik zit nog te twijfelen tussen toxicoloog omdat ik dan zieke mensen kan helpen (het ding is dat ik dan misschien per ongeluk iets dood en dat gaat tegen mijn geloof) Psycholoog omdat ik al soort van een ben bij mijn vrienden.  Of marine piloot alleen dat is lastig omdat 1 Nederland niet echt een marine luchtmacht heeft en 2 omdat ik zoals ik al eerder heb gezegd ik misschien iets moet doden.