Wat vinden jullie van Andrew Tate?

  • 2 May 2023
  • 42 reacties
  • 633 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoi allemaal, 
 

Ik heb een vraagje voor jullie. Wat vinden jullie allemaal van Andrew Tate. Hij is nu eindelijk ook weer uit de gevangenis!🎉 Ik vind hem persoonlijk een wijze man en ben het eens met bijna alles wat hij zegt. Het enige wat ik tegen hem heb is dat hij sigaren rookt. Daar ben ik zwaar op tegen. Wat vinden jullie?
 

Gr. Anoniem


42 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Nouja, ik heb gezegd wat ik van hem vind. Ik vind het mijn tijd niet waard om over zo iemand te praten. Je doetaar waar je zelf in gelooft.

Haha, oké eerst vroeg je als je nig meer vragen heb laat je het me maar weten en als je beseft dat er een goed punt in zit wat hij zegt, dan is het opeens jouw tijd niet meer waard. Apart

Reputatie 2
Badge +1

Ik vind hem persoonlijk maar niks, zeker nu ik weet dat hij sigaren rookt, “breathe air” zei hij zelf nog 😂 Dus ook nog erg hypocriet. Mooi dat jij steun aan hem kan hebben, maak goede keuzes want veel wat hij zegt is ook echt niet oké. Hopelijk krijg je wel support en motivatie uit hem (:

 

Sleepwell C:

Reputatie 1
Badge +3

En wat vind je dan niks aan Tate. Behalve dan dat hij sigaren rookt( dat vind ik zelf ook heel dom van hem)

Reputatie 2
Badge +1

Alles behalve misschien 5% van wat hij zegt

 

 

-onnodige quote verwijderd-

Reputatie 3
Badge +3

Hij is uit de gevangenis idd. Hij heeft nu huisarrest dacht ik.

klopt, ik heb het op een afstandje bij gehouden maar ik mis hem niet hoor😂

Mijn mening over hem is het tegenovergestelde van die van jou. Ik ben het zowat met alles wat hij zegt en vindt oneens.

Terecht, het is ook een heel onrechtvaardig rot mannetje. Hij kan niks verkeerd zeggen tegen zn fans maar owee als iemand zegt dat ze het niet eens met hem zijn dan is het gelijk van "oh your a feminist"

Weet je wel. Straight to the point.

Onzekere jongens worden snel onder indruk gesteld door andrew tate.

Klopt niks van, veel jongens zijn op die leeftijd onzeker, en denk eerder dat veel van zijn haters minstens net zo onzeker zijn.

Reputatie 3
Badge +3

Common W😂

Welke win?

Badge

Hoi allemaal, 
 

Ik heb een vraagje voor jullie. Wat vinden jullie allemaal van Andrew Tate. Hij is nu eindelijk ook weer uit de gevangenis!🎉 Ik vind hem persoonlijk een wijze man en ben het eens met bijna alles wat hij zegt. Het enige wat ik tegen hem heb is dat hij sigaren rookt. Daar ben ik zwaar op tegen. Wat vinden jullie?
 

Gr. Anoniem

T ziet er naar uit alsof ik de enige ben die het met je eens is. Niet zo gek als we kijken wat voor een mensen hier op zitten…Tate on top

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, 
 

Ik heb een vraagje voor jullie. Wat vinden jullie allemaal van Andrew Tate. Hij is nu eindelijk ook weer uit de gevangenis!🎉 Ik vind hem persoonlijk een wijze man en ben het eens met bijna alles wat hij zegt. Het enige wat ik tegen hem heb is dat hij sigaren rookt. Daar ben ik zwaar op tegen. Wat vinden jullie?
 

Gr. Anoniem

T ziet er naar uit alsof ik de enige ben die het met je eens is. Niet zo gek als we kijken wat voor een mensen hier op zitten…Tate on top

Bro. Mensen op dit forum doen helemaal niks verkeerd.

Helaas werkt dat dus niet zo. Mensen moeten zeker hun zoontje en dochtertje leren dat ze hun handjes thuis moeten houden. Maar mensen moeten dus helaas ook aan hun kinderen leren dat je niet midden in de nacht met zulke kleding naar buiten kan. Net zoals dat mensen hun kinderen leren dat ze niet midden in de nacht met veel cash geld of dure spullen naar buiten moeten gaan.

Het probleem met deze aanname is dat er wetenschappelijk is bewezen dat kleding weinig tot geen invloed heeft op een verkrachting. Dat stellen is dus eigenijk een stuk van de verantwoordelijkheid bij het slachtoffer leggen.  Het impiceert dat het slachtoffer wel iets fout gedaan moet hebben. 

 

Daarnaast houdt Tate van vrouwen zoals hij van auto's houdt , alsof het mooie bezittingen zijn.  Op je auto ben je ook zuinig, maar je bespreekt niet je toekomstdromen,  overlegt niet of vraagt geen mening met je auto. Zo zie ik Tate. Maar nogmaals whatever. Ik blijf ver bij zijn denkbeelden vandaan.

Reputatie 3
Badge +1

Helaas werkt dat dus niet zo. Mensen moeten zeker hun zoontje en dochtertje leren dat ze hun handjes thuis moeten houden. Maar mensen moeten dus helaas ook aan hun kinderen leren dat je niet midden in de nacht met zulke kleding naar buiten kan. Net zoals dat mensen hun kinderen leren dat ze niet midden in de nacht met veel cash geld of dure spullen naar buiten moeten gaan.

Het probleem met deze aanname is dat er wetenschappelijk is bewezen dat kleding weinig tot geen invloed heeft op een verkrachting. Dat stellen is dus eigenijk een stuk van de verantwoordelijkheid bij het slachtoffer leggen.  Het impiceert dat het slachtoffer wel iets fout gedaan moet hebben. 

 

Daarnaast houdt Tate van vrouwen zoals hij van auto's houdt , alsof het mooie bezittingen zijn.  Op je auto ben je ook zuinig, maar je bespreekt niet je toekomstdromen,  overlegt niet of vraagt geen mening met je auto. Zo zie ik Tate. Maar nogmaals whatever. Ik blijf ver bij zijn denkbeelden vandaan.

Ik vind dat het wel invloed heeft, als je korte kleding draagt is je blote lijf meer zichtbaar, hierdoor zijn er dus ook meer ogen op jou! Ik doe om die reden dus ook in de nacht kleding aan dat wat langer is

Reputatie 3
Badge +1

Een kort rokje is geen uitnodiging. Je moet je dochter niet leren over wat ze wel of niet mag dragen, maar je zoon over dat hij zijn handjes thuis moet houden. 

Ik vind dat beide jongens en meisjes hun handen thuis moeten houden! Ik denk dat veel mensen vergeten dat niet alleen vrouwen maar ook mannen verkracht kunnen worden

Er zijn heel veel mannen die bang zijn om erover te praten omdat ze dan beoordeeld worden als “onmannelijk”, mannen die verkracht worden door vrouwen of andere mannen worden vaak genegeerd of zelfs belachelijk gemaakt

Daarom vind ik dat Andrew Tate ook een punt heeft, mannen die worden heel veel genegeerd deze dagen, mijn broer heeft er last van

Het is een arrogante klootzak. hij voelt zich heel erg groot met zn leuke praatjes. 

Reputatie 2
Badge

Veel mensen vinden hem tegen vrouwen enzo maar dat is nooit bewezen. Het enige wat is bewezen is dat hij van ze houd en voor ze zorgt.

 Hij inspireert ook zoveel mensen en vooral jonge mensen om goed je best te doen en de mensen beschermen waar je van houdt…

 

Het is een goeie gozer, alleen zien sommige dat nog niet.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon

Badge

Hij is gwn legend hij leert gwn hoe je succesvol kan worden en de mensen die zeggen dat hij een mysoginist is kijken alleen naar uit de context gehaalde clips en hij maakt ook vaak grappen.

Hij is gwn legend hij leert gwn hoe je succesvol kan worden en de mensen die zeggen dat hij een mysoginist is kijken alleen naar uit de context gehaalde clips en hij maakt ook vaak grappen.

Tja, ik kan ook allerlei dingen gaan doen en dan grappen maken… En hoe weet jij wat mensen kijken? Misschien kijk jij alleen maar naar ‘uit context gehaalde clips’, zou toch ook kunnen?  

Maar goed, ik heb hier niet echt een mening over, aangezien ik eigenlijk hierover niks weet (behalve wat ik hier gelezen heb). Maar je moet niet zeggen dat sommige dit en dat doen; je kunt niet weten wat wij doen.

Als iemand hem een achterlijke gestoorde gek vinden, mag dat toch, dan betekend dat niet gelijk dat ze naar ‘uit de context gehaalde clips’ kijken?

Adios!

Hij is gwn legend hij leert gwn hoe je succesvol kan worden en de mensen die zeggen dat hij een mysoginist is kijken alleen naar uit de context gehaalde clips en hij maakt ook vaak grappen.

Die man is een sukkel. Hij heeft dit gezegd: "Als ik een dik iemand op de grond zie liggen en die heeft problemen met ademen, dan ga ik hem niet helpen." Wat voor ongeloofelijke sukkel ben je dan, triest klein figuur. Veel mensen hebben ziektes waardoor die dikker zijn en deze man negeert dat gewoon, nogmaals een arrogante klootzak.

Reputatie 7
Badge +4

Hij is verschrikkelijk ! Meer zeg ik niet over dit figuur. Bah. 

Reageer