Vraag

Wat is Beschut werk nou echt?

  • 14 March 2019
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het is de laatste tijd duidelijk geworden dat ik geen 'regulier' werk kan gaan doen, als in van 9 tot 17.00, 5 dagen in de week. Ik ben gevoelig voor stress en heb soms behoorlijke 'dips', wanneer het mij niet lukt om naar school te gaan, en dus ook niet om regelmatig naar werk te gaan.

Ik vroeg me af of iemand hier weet wat beschut werk nou precies inhoudt. Er is begeleiding, dat lijkt me vrij handig in mijn geval. Maar volgens mij is beschut werk vooral inpakwerk en schroefjes aandraaien enzo.
Daar ga ik niet bepaald gelukkig van worden....

3 reacties

Hoi

Ik vroeg me af of iemand hier weet wat beschut werk nou precies inhoudt. Er is begeleiding, dat lijkt me vrij handig in mijn geval. Maar volgens mij is beschut werk vooral inpakwerk en schroefjes aandraaien enzo.
Daar ga ik niet bepaald gelukkig van worden....


Ik wist niet dat ik er iets van wist, haha. Maar blijkbaar ga ik waarschijnlijk ook beschud werken later.

Het is meer je woord meer begeleid dan een ander. Met waarmee je moeite hebt.

Het is zeker niet inpak werk of schroefjes aandraaien. Licht misschien ook aan het persoon.

Als ik later ga werken. Krijg ik waarschijnlijk hulp in dat er soms iemand met mij gaat praten over het werken. En dat ik ondersteuning heb als ik iets met me baas moet bespreken. Daar krijg ik later bergeleiding in. En als ik het werk tempo niet aan kan dan komt er een soort hulp dat ik het wel aan kan.

Zo is het mij een maand geleden ongeveer uit gelegd. Je mag altijd vragen stellen. Misschien kan ik het dan speciavieker uit leggen

Groetjes
Bella
Hoi,
Ik ben benieuwd wat je straks gaat doen! Houd me op de hoogte, als je dat wilt.
Hoi

Ik ben benieuwd wat je straks gaat doen! Houd me op de hoogte, als je dat wilt.

Ik loop nu stage in een magazijn. Nu is het echt alleen orderpicken maar volgend school jaar ga ik leren om met een heftruc te (om tegaan) rijden. En ik ga veder leren.

Wat zou jij later willen worden?
Ik denk dat er voor jou meer mogelijkheid in zit. Als je een hoger niveau doet dan praktijk.

Groetjes
Bella

Reageer