Skip to main content

Ik ben bijna 13, en mag dus werken dan. Maar waar zal ik gaan werken? De meeste winkels zijn wel in de buurt (zoals appie enzo). Ik ben alvast aan het kijken waar het het fijnste is. Maar weet het niet zo goed

Hebben jullie tips?

Groetjes 

Hai,

dat ligt denk ik heel erg aan de baas en je collega´s, maar misschien kan je gewoon op proef  een dagje er komen werken wat je er van vind? Ik weet niet zeker of dat kan, ik werk nog niet, maar je kan het vragen😊 

Heyy,

Dat hangt er idd vanaf wat jij wilt! Lijkt het je leuk om in een supermarkt te werken want dan kan je kijken naar de Jumbo of idd de AH. Je kan ook kijken of je een kranten of folderwijk in jouw buurt kan lopen als dat je wat lijkt.

Je vind vast iets wat je leuk en fijn vind! :)

Liefs, ItsJustMe <3

@Cantaloupe , dat kan waarschijnlijk wel denk ik ja. Maar je moet er wel 13+ voor zijn denk ik. Maar als ik 13 ben zal ik het vragen

@ItsJustMe , alle winkels bij mij in de buurt hebben een fijne sfeer. Kranten lopen is niks voor mij

Groetjes 

Hoi hoi,

Nog even een soort van update. Ik mocht nooit klusjes doen voor geld thuis maar nu wel! Is ook een soort van werken ;)

Groetjes Lupus

Hoii!

Als eerste, alvast gefeliciteerd :) 

Mijn zus heeft ooit een keer bij de Jumbo gewerkt, ze vond iedereen wel aardig (behalve sommige klanten dan), maar ze vond het niet mega leuk ofzo. Op je 13e kun je ook nog niet zoveel, want je kan dan niet achter de kassa gaan. Ik zou er gewoon goed over nadenken.

Liefs Bliss

Hey @Lupus !  Haha dat had ik als tip willen geven thuis klusjes 😉. En ik doe boodschappen en wat schoonmaken bij twee  oudere mensen in de buurt. Krijg ik iets voor. Eerst wou ik daar niks voor hebben maar ze staan er op en soms als ik wat meer doe zoals de afvalzak naar beneden in de container willen ze nog wat extra geven maar dat wil ik niet. Wat boodschappen doen kan ook.  En ik klus soms bij een oom en tante. Liefs Tover xxx

Reageer