Skip to main content
Vraag

waar kan ik werken? 🤔

• December 8, 2025
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi! ik ben dus echt net 15 geworden. ik werkte 6 maanden bij de albert heijn , maar ze hebben me ontslagen omdat ik mezelf een aantal keer te laat ziek had gemeld ofzo. ik dacht er zelf al overna om ontslag te nemen want ik haatte het daar echt. hoedanook, ik heb nogsteeds geld nodig want mijn ouders doen kut over zakgeld. ik wil sowieso niet meer bij een supermarkt werken, vakkenvullen is misschien mijn minst favoriete ding ooit. ook kan ik maar een paar uurtjes per week werken want ik heb het druk met school ,,,,, ja maar lmk guys ik heb geld nodig om sigaretten te kunnen blijven betalen 

4 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 9, 2025

Heyy ​@manoniem2 ,

Dit is misschien niet wat je wil horen maar stoppen met roken is echt veel beter voor je. ❤ Het kost veel geld en is super ongezond/ verslavend.. 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • December 9, 2025

Misschien folders rondbrengen of in een restaurant gaan werken 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 9, 2025

Misschien folders rondbrengen of in een restaurant gaan werken 

kan je al in een restaurant werken op je 15de?

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyyy anoniem 1305 hierzo

ik heb zelf asthma ik weet dat heeft hier niks mee te maken maar ik ben zo geboren en ik zou het liefst geen asthma hebben mijn dokters zijden dat wat ik heb het zelfde effect is als je rookt en nou ik heb liever niet dat jij ook zo zou moeten ademen en misschien kun je iets voor jezelf beginnen zoals iets knutselen wat je verkoopt misschien leuke stickers maken en verkopen of misschien kun je werken aan een game die je voor weinig geld verkoopt of gratis met dlc's die geld kosten of misschien kun je aan een server in een game die je veel speelt werken waar je ranks ofzo gaat verkopen dit zijn ten eerste hele leuke dingen ten 2e je kan er wat geld aan verdienen en ten 3e omdat je hier druk me bezig zou zijn zou je misschien vergeten dat je rookte en omdat je er veel aan werkt ga je misschien het geld wat je eraan verdient weer er in inversteren (ik doe zelf een vergelijkbaar iets en ik raad het zeker aan voor iedereen)
veel suc6 met proberen van je rook verslaving af te komen 

&
heel vriendelijke groetjes van anoniem 1305