Skip to main content
Vraag

vragenlijst✨️ geld en werk

  • 27 July 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Heyyy,

Ik heb voor het eerst een vragenlijst gemaakt. Deze gaat over werk en geld en zo.. Want ik neem binnenkort een vakantiebaantje en ik vroeg me eigenlijk wat dingen af. Is wel handig als je ook echt werkt/vakantie baantje hebt als je de lijst in wil vullen ;)  Hoop dat jullie 't in vullen en dan veel plezier ermee🤗

  1. Hoe oud ben je?
  2. Werk je regelmatig, of alleen in vakanties?
  3. Wat voor werk doe je en waar? (Dan bedoel ik bv.Ik werk in de afwas in een restaurant)
  4. Vind je je werk leuk?
  5. Wat doe je tijdens het werk (met vrienden werken, muziek, boek etc)? 
  6. Zijn er leuke mensen waarmee je samen werkt?
  7. Hoeveel verdien je ong. per uur?
  8. Hoe vaak per week werk je? 
  9. Wat doe je met het geld dat je verdiend?
  10. Tip voor mij voor als ik begin met werken/eerste werkdag?
  11. Vond je het een leuke vragenlijst?
  12. Nog tips voor als ik er vaker 1 maak? 

Beetje kort wel, maar hoop dat 't leuk was om in te vullen:) 

Veel liefs van mijjj✨️

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Werk je regelmatig, of alleen in vakanties? Regelmatig 
  3. Wat voor werk doe je en waar? (Dan bedoel ik bv.Ik werk in de afwas in een restaurant) supermarkt (verschillende taken op verschillende afdelingen)
  4. Vind je je werk leuk? Ja
  5. Wat doe je tijdens het werk (met vrienden werken, muziek, boek etc)?  Werken met vrienden
  6. Zijn er leuke mensen waarmee je samen werkt? Ja vaak wel
  7. Hoeveel verdien je ong. per uur? 8 euro
  8. Hoe vaak per week werk je? Normaal ongeveer 12 uur per week/3 dagen, maar nu in vakantie 40 uur per week/6 dagen
  9. Wat doe je met het geld dat je verdiend? Sparen
  10. Tip voor mij voor als ik begin met werken/eerste werkdag? Goeie eerste indruk is altijd handig. Mijn tip maak een leuk praatje met collega’s maar wees vooral ook niet bang om een praatje te maken met je leidinggevende/manager
  11. Vond je het een leuke vragenlijst? Ja hoor
  12. Nog tips voor als ik er vaker 1 maak? 

Heyyy,

Ik heb voor het eerst een vragenlijst gemaakt. Deze gaat over werk en geld en zo.. Want ik neem binnenkort een vakantiebaantje en ik vroeg me eigenlijk wat dingen af. Is wel handig als je ook echt werkt/vakantie baantje hebt als je de lijst in wil vullen ;)  Hoop dat jullie 't in vullen en dan veel plezier ermee🤗

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Werk je regelmatig, of alleen in vakanties? Elk weekend
  3. Wat voor werk doe je en waar? (Dan bedoel ik bv.Ik werk in de afwas in een restaurant) Ik loop folders in 2 verschillende wijken (best veel dus)
  4. Vind je je werk leuk? Neeee ik haat het haha
  5. Wat doe je tijdens het werk (met vrienden werken, muziek, boek etc)? Me vervelen
  6. Zijn er leuke mensen waarmee je samen werkt? Mijn broer helpt me af en toe
  7. Hoeveel verdien je ong. per uur? Ongeveer 15 euro met beide wijken in 1 weekend
  8. Hoe vaak per week werk je? Soms loop ik in 1 dag, soms verdeel ik het over het weekend
  9. Wat doe je met het geld dat je verdiend? Eigenlijk niks
  10. Tip voor mij voor als ik begin met werken/eerste werkdag? Gewoon lekker je best doen
  11. Vond je het een leuke vragenlijst? Ja weer eens wat anders!
  12. Nog tips voor als ik er vaker 1 maak? -

Beetje kort wel, maar hoop dat 't leuk was om in te vullen:) Leuk!

Veel liefs van mijjj✨️

 


Heyyy,

Ik heb voor het eerst een vragenlijst gemaakt. Deze gaat over werk en geld en zo.. Want ik neem binnenkort een vakantiebaantje en ik vroeg me eigenlijk wat dingen af. Is wel handig als je ook echt werkt/vakantie baantje hebt als je de lijst in wil vullen ;)  Hoop dat jullie 't in vullen en dan veel plezier ermee🤗

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Werk je regelmatig, of alleen in vakanties? ik werk ook buiten de vakanties
  3. Wat voor werk doe je en waar? ik werk bij de action, ik vul meestal en soms moet ik spiegelen. Als ik 16 ben wil ik heel graag achter de kassa
  4. Vind je je werk leuk? als de leuke collega's er zijn wel (anders is iedereen gedemotiveerd)
  5. Wat doe je tijdens het werk ik ga dan met een kar de winkel in met 1 of 2 anderen en dan pak ik dozen uit en leg ik het op de goede plek, anders spiegel ik alle producten (alles netjes neerleggen en naar voren halen)
  6. Zijn er leuke mensen waarmee je samen werkt? Zeker! Het is echt heel gezellig!
  7. Hoeveel verdien je ong. per uur? vlgm 5 euro bruto, dus ik verdien in een normale maand rond de 60/70 euro en in een vakantie week 100/110 euro
  8. Hoe vaak per week werk je?  3, tenzij ik iemands shift overneem
  9. Wat doe je met het geld dat je verdiend? Kleding en eten kopen
  10. Tip voor mij voor als ik begin met werken/eerste werkdag? De eerste indruk moet echt goed zijn, dus zorg dat je er (in ieder geval in het begin) verzorgd uitziet en wees een beetje aardig😁
  11. Vond je het een leuke vragenlijst? jaa
  12. Nog tips voor als ik er vaker 1 maak? miss iets langer, hoeft niet🙃

 


Reageer