Vraag

verjaardagscadeau als je 18 wordt

  • 7 August 2021
  • 5 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, heeft iemand een leuk idee wat je kan vragen als je 18 word? Kom nou niet met kleding, make up, sieraden, want dat heb ik al genoeg:))


5 reacties

Misschien niet het meest leuke, maar wel praktisch: (een deel van) je rijbewijs?

I love love love cadeaubonnen! Misschien niet wat iedereen interesseert maar ik vindt het leuk om daarvan zelf iets te kunnen kopen! 

Mij lijkt het mooi om iets te krijgen wat je nog lang bewaard, zoals een mooi horloge of ander sieraad of bijvoorbeeld een mooie vulpen (daar zijn ook best dure en mooie van) die je dan als je straks aantekeningen maakt op de universiteit of school waar je heen gaat je weer aan je ouders denkt. Gewoon iets bijzonders in ieder geval!

Groetjes Lucas 

Reputatie 5
Badge +2

Iets met een naam misschien een nummer bord voor op je auto als je die straks gaat kopen 

Een mobieltje 

Misschien heb je een gave hobby zoals muziek 

Net als ik i love it

 

Heyy

 

Wat is nou een leuk cadeau als je 18 jaar word? Goeie vraag eigenlijk!

 

Mijn eerste volgende verjaardag (die voorlopig nog niet is:sweat_smile: ) is ook mijn 18e verjaardag dus ik ben zelf ook al een beetje aan het nadenken voor wat nou leuk kan zijn.. Ik heb zelf al wat dingen bedacht voor wat leuk zou zijn als cadeau.

 

  • Geld voor rijlessen (rijbewijs)
  • Geld voor een opleiding / school
  • Elektronica > Een nieuwe koptelefoon of een nieuwe laptop (voor school)
  • Een nieuw (persoonlijk) telefoonhoesje
  • Iets voor je hobby (teken spul, iets voor voetbal, hockey etc.)
  • Een cadeaubon voor een bepaalde winkel
  • Een leuk leesboek die je altijd al wou hebben
  • Misschien een concertkaartje voor je favoriete band waar je met vrienden / familie heen kan
  • Een dagje weg met vrienden / familie als cadeau
  • Een avondje uit eten met vrienden / familie als cadeau

 

Misschien niet de meest originele ideeën, maar ja wie weet staat er iets leuks tussen!

Ik ben benieuwd wat je zal krijgen voor je 18e verjaardag:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer