Beantwoord

Verhuizen naar Amerika

  • 16 August 2019
  • 1 reactie
  • 287 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 15 en ik zit er al lang over na te denken om later naar Amerika te verhuizen maar waar moet je je allemaal op voorbereiden?
icon

Beste antwoord door Anonieme_gebruikersnaam 16 August 2019, 15:28

Bekijk origineel

1 reactie

Badge
@Mr.onbekend Nou ik weet er een beetje van, want mijn zus is een paar weken op vakantie bij een vriendin van mijn moeder. Als je gaat vliegen krijg je hoogst waarschijnlijk vele vragen over wat je gaat doen in Amerika, waarom je naar Amerika gaat, of je Mexicaans bent, Hoelang je van plan bent te blijven, etc. Je zal waarschijnlijk een soort van “gay bag” nodig hebben ( je-weet-wel die tassen die bij je buik hangt ) want er veel criminelen zijn in Amerika. En om een paar weken te gaan moet mijn zus een ESTA vergunning zien te krijgen, zodat ze een paar weken kon gaan. Maar je hebt vast meer vergunningen nodig, een kluis in je huis lijkt mij handig voor grote hoeveelheid geld of waardevolle spullen, goed verstoppen die kluis. Ik weet niet veel meer, maar er zit vast er info op het internet. Bewerking: ik weet trouwens niet waarom jouw @ naam in een link staat en niet gewoon hoe het staat normaal

Reageer