vakantiebaantje

  • 21 March 2023
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een meisje van 15 jaar.  ik heb moeite om een ​​goedbetaald vakantiebaantje te vinden.  ik heb een vriendin van me die bijna 17 is en ze verdient heel behoorlijk geld, maar de baan is raar.  Het is haar taak om alle maten van de lichamen van willekeurige mensen te nemen terwijl ze naakt zijn.  het meten van hun penissen ook.  daar doet ze 3 maanden over.  denk je dat ik het eens moet proberen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ada15 ,

 

Ik kan eigenlijk niet geloven wat ik lees….dit is wel een heel apart vakantiebaantje.

Welk bedrijf laat pubers andere willekeurige mensen helemaal naakt opmeten en welke mensen laten dat bij zichzelf doen?????? Ik krijg hier een heel raar gevoel bij.

Ik zie het al voor me. Je spreekt mensen op straat aan, zoals je ook wel eens gevraagd wordt om lid te worden van een goed doel in een winkelcentrum ofzo.

Zoiets als: ‘hoi, ik ben MickeyMouse en ik heb even een vraagje’.

Ik werk voor een organisatie die wil weten hoe het met de mensen in Nederland gaat en ik ondervraag puberjongens. Het is altijd fijner om met een leeftijdgenoot te praten toch en het duurt maar een paar minuutjes. Willen jullie meedoen?

Het zijn gewoon wat vragen en dan wil ik ook even weten hoe lang jullie zijn en zo. Meer is het niet.

Oh ja, ik ga ook nog even je piemel opmeten, maar dat lijkt me wel ok toch? Ik bedoel, zelf heb ik geen moeite met bloot en jongens onder elkaar... no problem, zou ik zeggen.

Ik ga eerst proberen of slap lukt en anders doen we alleen stijf. We zien wel….

 

Maar ff weer serieus, is het echt waar dat jouw vriendin zo’n baantje heeft? En je krijgt er ook nog geld voor…TOP, maar wel heel raar.

…en als het echt is, kan ik me dan ook opgeven…. en dan alleen om andere puberjongens op te meten, want ik hoef niet meisjes en oudere mensen bloot te zien en zeker ook geen kleine kinderen…

Weet je zeker dat je vriendin je niet voor de gek houdt? 😉

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +17

Wel raar idd. Als zoiets al zou bestaan lijkt het me sterk dat ze dit door minderjarigen laten doen. Ik denk ook dat die vriendin je voor de gek houdt.

Er zijn genoeg bijbaantjes voor 15 jarigen maar je moet niet verwachten dat je er heel rijk mee gaat worden. 😅

Reageer