Vraag

uurloon

  • 16 August 2020
  • 7 reacties
  • 256 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, 

ik ga werken bij de Deen. Dat is een supermarkt. Hoeveel verdienen jullie bij een supermarkt met een baantje als vakkenvuller, verkoopmedewerker of kassamederker?


7 reacties

Hey ,

Ik zelf werk niet bij een supermarkt , maar voor zover ik weet  verdien je ongeveer €4,66 als een 16 jarige.

 

Ik werk voor mezelf en ik doe daarnaast ander werk, maar niet dat ik echt heb gewerkt werkt in een supermarkt.  Maar ik weet ongeveer wel wat je bij de AH verdient.

Mijn uurloon is dus heel anders dan normaal 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Hey ,

Ik zelf werk niet bij een supermarkt , maar voor zover ik weet  verdien je ongeveer €4,66 als een 16 jarige.

 

Ik werk voor mezelf en ik doe daarnaast ander werk, maar niet dat ik echt heb gewerkt werkt in een supermarkt.  Maar ik weet ongeveer wel wat je bij de AH verdient.

Mijn uurloon is dus heel anders dan normaal 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Weet jij of dat bruto of netto is? 

Weet jij of dat bruto of netto is? 

https://ahuitbetaaldata.nl/salaris-albert-heijn/

Hier een linkje

En hier nog een linkje

https://uurtarief.tips/nl/zzp/vulploegmedewerker/uurloon-vakkenvuller-ah

 

Groetjes Gebruiker c 

Je zult niet voldoende verdienen om echt een onderscheid te maken tussen bruto en netto inkomsten.
De algemene heffingskorting zal er voor zorgen dat het bedrag, dat je aan inkomensbelasting moet betalen, gelijk is aan 0.
Afhankelijk van hoe men dit regelt krijg je nog geld terug, maar daar kan ik niets over zeggen.
Er zitten wat kleine premies tussen, waardoor je misschien iets minder krijgt, maar dat is nu vrijwel verwaarloosbaar. 
Meer hoef je daarvoor niet te weten over de belasting, maar het kan geen kwaad om het even met je ouders te bespreken.
 

Heyo,

Ik werk bij de AH als leidinggevende over de DKW en versafdelingen. Het is meer assistent leidinggevende, maar oke.

Ik verdien momenteel als 17 jarige €5,88 dat is meer dan anders, maar dat komt dat ik al 3 jaar in het bedrijf zit. En elk jaar komt er wat bij op. Dit is trouwens bruto.

See ya!

Spookyzx. 

Je zult niet voldoende verdienen om echt een onderscheid te maken tussen bruto en netto inkomsten.
De algemene heffingskorting zal er voor zorgen dat het bedrag, dat je aan inkomensbelasting moet betalen, gelijk is aan 0.
Afhankelijk van hoe men dit regelt krijg je nog geld terug, maar daar kan ik niets over zeggen.
Er zitten wat kleine premies tussen, waardoor je misschien iets minder krijgt, maar dat is nu vrijwel verwaarloosbaar. 
Meer hoef je daarvoor niet te weten over de belasting, maar het kan geen kwaad om het even met je ouders te bespreken.
 

Krijg je de btw dan bv 1 of 2 keer terug van de belastingdienst, of krijg je gewoon  je brutoloon uitbetaald?

Je hebt niet met de BTW (Belasting over Toegevoegde Waarde) te maken, tenzij jij zelf een dienst of product verkoopt.
Het gaat hier over inkomensbelasting, wat anders werkt.
Als we naar Box 1 kijken, dan zul je zien dat jij 37,35% belasting daarover betaalt.
Als jouw werkgever alvast het werk doet met de heffingskortingen, dan merk jij dit niet.
Als dat niet het geval is, dan zul je na het invoeren van je belasting in het voorjaar geld in een keer terugkrijgen van de belastingdienst. 
Dit is dus afhankelijk van hoe de werkgever dit aanpakt.
Vraag dit dus eventjes na, als je solliciteert, of vraag het aan je ouders.
 

Reageer