Vraag

Trolley's bij kruidvat

  • 4 October 2018
  • 3 reacties
  • 447 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik werk sinds kort bij de Kruidvat als vakkenvuller alleen weet nog niet goed hoe die trolley's werken. Letterlijk het enige wat ik weet is dat een zwarte trolley is voor een bepaald gangpad(en) en als de zwarte vol zit moet je rode pakken ofzo.

Mijn vragen luiden dan ook: is een zwarte trolley echt voor één specifiek gangpad of niet? Hoe werkt nou zo'n rode trolley, is dat nou ook voor een gangpad als de zwarte vol zit of is per bak op de rode trolley een ander gangpad.
Ik zag ook een paar collega's van mij schepsnoep in een rode trolley doen bij het normale snoep? Mag dat of is dat niet de bedoeling? Mag je ook tijdens het vullen gelijk een trolley meenemen of niet?

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je kunt het beste deze vragen aan je leidinggevende voorleggen. Misschien verschillen deze regels namelijk wel per filiaal. Je leidinggevende (of een collega) kan ongetwijfeld al je vragen beantwoorden. Vragen stellen als je het niet weet is alleen maar goed.
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Ik ben het met Cujiua eens dat je het beste met de leidinggevende kan gaan praten hierover. Die weet er hoogstwaarschijnlijk meer van dan wij. Ik werk in een supermarkt en als we het dan hebben over een trolley dan hebben we het over zo'n platform trolley waar we kratjes op zetten. Dus ik heb zelf ook geen idee welke soort trolleys je bedoelt.

Dus bespreek het met je leidinggevende of misschien een andere collega.

Gr: Mr.S
HAHA sorry, dit is niet bedoeld als uitlachen. echt niet.
maar als je een vraag hebt over een trolleys in de kruidvat dat je die stelt op het forum van de kindertelefoon :’) sorry, nogmaals, niet om uit te lachen.
en ik zou het aan de leidinggevende vragen

Reageer