super irritante meiden

  • 13 July 2019
  • 3 reacties
  • 242 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Waar ik werk komen steeds meiden, die super irritant gedrag vertonen. Ik kan duidelijk merken dat het naar mij gericht is. Vanaf dag 1 dat ik hun zag, deden ze al super irritant! Eerder zag ik hun nooit. Maar sinds een paar maanden komen hun zeker wel 2x per week en blijven dan ook 3 a 4 uur. Ze blijven me vies nakijken waar ik ook heen ga, als ik tegen hun rug aankijk dan draaien ze om, blijven me aankijken.. fluisteren lachen, naar mij wijzen tegen anderen klanten en hoe meer hun doen hoe meer ik er juist op let. Ik kan me dan niet meer op iets anders concentreren ookal probeer ik dat wel. Ik had echt plezier in 't werk, maar sinds dit gebeuren veel minder.

Ik zag laatst dat 1 van hun ook naar een collega van mij wijst, en met zijn allen lachten. Het is gewoon super irritant! Wat kan ik doen zodat hun niet meer terugkomen? Ik zit er nu al weer tegenop om hun weer te zien.

3 reacties

kan je hun er zelf eens op wijzen en zou ik mogen weten wat voor werk je doet.
Misschien kan je het melden aan je baas en dat hij er misschien iets aan kan doen.
Wat ik zou doen;
De volgende keer dat ze zoiets doen zoals je beschreef, gewoon recht op ze afstappen en vragen 'is er iets?' met een zelfverzekerde toon.
Hopelijk heb je er wat aan.
Xx

Reageer