Vraag

Spotta

  • 30 April 2024
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Goede middag allemaal, ik heb jullie hulp nodig. 

Ik moet een keuze maken tussen Spotta en een andere bijbaan. 

Ik heb al heel lang gezocht naar een bijbaantje, maar vaak bij de bedrijven waar ik heb geprobeerd een bijbaantje te krijgen, zeiden ze dat ik geen begeleiding kon krijgen als ik bij hun zou werken, want ik heb cerebrale parese, geen ernstige variant. Nu heb ik een bijbaantje bij Spotta, ik verdien 11,14 euro, per week en ik moet een wijk doen waar ik 2 uur zal erover doen om de folders te bezorgen. 

Maar een vriendin van mijn  moeder heeft ook een bijbaantje aangeboden, ik moet voor het bedrijf waar ze werkt mensen zoeken die eventueel werknemers kunnen worden op LinkedIn, thuis op de computer. Ik kan zelf bepalen hoeveel uren ik ga werken en wanneer, maar het moet natuurlijk wel gebeuren, dan zou ik voor 6 maanden de bijbaan hebben. Ik krijg bij de andere bijbaantje meer geld uitbetaald dan bij Spotta. Dus ik weet niet wat ik zou moeten kiezen, ik zou graag blijven werken bij Spotta en die andere bijbaan hebben, dus 2 bijbanen. Maar wat denken jullie wat ik zou moeten doen? 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Als je genoeg vrije tijd hebt gewoon doen! Maar dan moet je wel kijken met school, huiswerk en het leven…

Groetjes mij @anoniemxv

Reageer