Skip to main content
Vraag

sollicitatiegesprek albert heijn

• May 20, 2025
  • 7 reacties
  • 102 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoii allemaal,

Ik heb een sollicitatiegesprek bij de albert heijn ,maar ben bang dat het niet goed zal gaan (dat ik een black out ga krijgen en niks meer over mezelf weet). Weet iemand hoe je rustig moet blijven, hoe het daar gaat en was voor vragen ze zullen gaan stellen?

anoniem.

7 reacties

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 20, 2025

Hee, snap je helemaal! Was zelf ook bang voor een black-out, maar het valt echt mee. Ze vragen meestal gewoon dingen als: waarom wil je hier werken, wat zijn je goede eigenschappen en welke dagen kun je werken? Gewoon rustig blijven en eerlijk zijn. Je hoeft echt niet perfect te zijn hoor πŸ’—

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 20, 2025

Gewoon eerlijk zijn overΒ jezelf en voor de spanning: adem goed in en uit en zoek afleiding

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • May 20, 2025

Hey! Veel succes! En ik denk dat je ook best mag zeggen dat je het spannend vind. Dan zien ze ook meteen dat je een eerlijk persoon bent. Het gaat je vast lukken met de tips van ​@Isja13Β  en ​@girlvan033Β !Β 

Liefs Tover xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • May 20, 2025

Laat je nog weten hoe het is gegaan?  😊

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 21, 2025

Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden het is morgen al. En ik ben bang dat ik een black out krijg omdat ik niet zo heel sociaal ben dus praten met mensen die ik niet ken is moeilijker. Dankjewel voor de tips trouwensπŸ’—

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 23, 2025

​@Tover01Β  ​@Isja13Β  ​@girlvan033Β  dankjewel voor all tipss!!Β πŸ’— Ik ben aangenomenn en het viel eigenlijk reuze mee

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

ohhh wat fijn, en hoe gaat het nu op je werk?