Vraag

Sollicitatiegesprek albert heijn


Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal,

Ik heb volgende week maandag een sollicitatiegesprek bij de Appie. Heeft iemand ervaring met werken bij de Albert Heijn? En als iemand ervaring heeft, hoe ging het sollicitatiegesprek?

Ik ben best zenuwachtig en weet niet hoe ik me moet voorbereiden. :) 

xx Eenmeisje004 


55 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Ik heb net een gesprek gehad met een paar andere mensen die ook bij de jumbo gaan werken en een van de twee bazen van de winkel in onze stad. Hij heeft wat dingen uitgelegd zoals de arbeidsovereenkomsten, uitjes en de regels. Ook hebben we allemaal appeltaart met slagroom gekregen, jammie :). Daarna nog een gesprek met de teamleider gehad over wanneer ik ga werken. 
 

@JooJootje Maandag is mijn eerste werkdag (van 17:00 tot 19:00) Daarna zal ik nog wel een update geven over hoe het is gegaan. :) 

 

xx Eenmeisje004 

 

Reputatie 1
Badge

@Eenmeisje004 Ik weet, ben een beetje laat, maar ik ben ook 4 dagen geleden aangenomen bij de Jumbo als vakkenvuller! Alleen kreeg ik geen appeltaart🙄

Ik werk vrijdag en zaterdag van 16 tot 19 uur.

 

Alles goed gegaan? (Nogmaals, ik ben een beetje laat!)

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @MienodePino0

Wat top dat je ook bent aangenomen!! Wel jammer dat je geen appeltaart kreeg. ;)

Mijn eerste werkdag ging heel goed. Eerst kreeg ik de werkkleding (t-shirt) en moest ik daarvoor een papier ondertekenen, dat als er iets kapot gaat ik het zelf moet betalen en dat soort dingen. Daarna kreeg ik een naambordje, pen en notitieblok. Toen  ging een collega mij opleiden. Ze legde uit hoe je (fifo) moet vullen, waar de restanten in moeten en hoe je moet spiegelen. We moesten de chips en noten vullen trouwens. Het spiegelen heb ik helemaal zelf gedaan en ik kreeg zelfs complimenten van hoe netjes alles was. Na het vullen werd ik overhoord door de teamleider van hoe je moet vullen  en hoe het is gegaan etc. Als laatste kreeg ik nog een rondleiding door de kantine en mocht ik naar huis toe. 

Het is heel gezellig en ik heb leuke collega’s! 

Is je eerste werkdag vandaag? Alvast heel veel succes dan! <3

Sorry voor de late update. Ik werk ondertussen al ruim 2 maand en heb m’n eerste salaris ook al binnen gekregen haha. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 1
Badge

@Eenmeisje004 Bedankt!

Ik begin over 2 weken! Heb heel de Jumbo Trainingen (via Okta) al de eerste dag gemaakt toen ik een mailtje kreeg met mijn email :). (ik hoop dat ik dan nog alles weet ;0)

 

FiFo snap ik al uit de duimpjes: First in, First out!

 

Groetjes en heel veel werkplezier nog! (En succes natuurlijk :) )

 

MienodePino0

Reputatie 7
Badge +14

@Eenmeisje004Bedankt!

Ik begin over 2 weken! Heb heel de Jumbo Trainingen (via Okta) al de eerste dag gemaakt toen ik een mailtje kreeg met mijn email :). (ik hoop dat ik dan nog alles weet ;0)

(….)

 

MienodePino0

Heyy @MienodePino0

Het is al twee maanden geleden, maar hoe gaat het bij de jumbo en hoe was je eerste dag? :)

xx Eenmeisje004 

Reageer