Skip to main content
Vraag

Paypal geopend om fleshlight te kopen, ouders hebben het gezien

• November 22, 2025
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal,

ik heb een probleem. Ik heb een Paypal rekening geopend en daar geld naar overgemaakt zodat ik zonder dat m’n ouders het weten een flashlight van kan kopen. Nu hebben ze alleen gezien dat ik geld overmaak naar Paypal. Ik heb gezegd dat dat voor een tikkie was van een vriend. Dat hij het liever daarop had zegmaar. Maar deze bedragen waren 15 en 10 euro. Dat is wel veel voor eten natuurlijk. Wat moet ik nu doen? Ik ga sowieso niet vertellen dat ik de flashlight heb gekocht. Help me. 

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 22, 2025

Hoi, lastig.. 😶 Misschien kan je zeggen dat het van de McDonald's is? Alles is daar echt gigantisch duur 😂 Of iets anders (wat vinden jij en die vriend  leuk) Dus gewoon iets bedenken van 25 euro. Da's wel te bedenken toch?

liefs Yusa, hoop dat het goed komt hoor! 

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 22, 2025

Ja dat is moeilijk. Ik begrijp eigenlijk nooit zo dat ouders zo ingewikkeld doen over zaken die net onder de riem plaatsvinden. Hoort toch ook bij het leven. Maar goed.   Of je moet eerlijk zijn (wat gebeurt er dan? Krijg je straf?) of je moet dingen verzinnen die zoveel gekost kunnen hebben. Bioscoop, zwemparadijs inclusief eten en drinken, dat soort dingen.  Eerlijk duurt het langst maar als ouders het  moeilijk maken om eerlijk te zijn...…

Doby xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 22, 2025

Gaan ze werkelijk moeilijk doen over 25 euro?  Zeg dat je vriend dringend geld nodig had en dat je hem wat geleend hebt.

• December 5, 2025

Je mag als je 15 bent helemaal geen paypal account aanmaken, je moet 18 zijn. Kan wel wezen dat het lukt, maar bij een “vermoeden” vragen ze je om een ID check en dan ben je erbij, want je account gaat dan op slot en je geld word  bevroren. 

En hoe ga je dat ding dan laten leveren?  (voor die prijs kan het nooit een echte fleshlight zijn dus een  goedkoper dinges - dus kon je beter gewoon es langs de Kruidvat gaan en cash betalen)