Vraag

Ouders overtuigen om te mogen werken

  • 23 August 2022
  • 0 reacties
  • 17 Bekeken

Badge

Ik ben 14 en wordt 15 op 18 april, dus nog ongeveer 8 maanden. Ik weet dat het een best wel lange tijd is, maar ik weet zeker dat het vast heel snel gaat. Ik wil op m’n vijftiende gaan werken bij de action als vulploegmedewerker en ik heb dit al een paar keer aan mijn ouders verteld, maar elke keer zeiden ze iets van ´nee, je bent te jong` of gewoon nee. Het is niet ver ( 5 minuten met de fiets) en ik wil werken in het weekend en op een schooldag zodat ik meer dan genoeg tijd heb voor school, max 2 uur per dag (meer mag ook niet), maar het mag van hun gewoon niet en ik heb geen idee hoe ik ze kan overhalen. Ik kan niet uitleggen waarom ik wil werken, want ik wil zo snel mogelijk beginnen met werken zodat ik op mijn 18 uit huis kan. Mijn ouders bemoeien zich met alles en ik mag bijna helemaal niets. Ik ben een transjongen en al uit de kast en ze accepteren het niet echt en ik mag mijn haar niet knippen, niet langer dan 2 uur naar buiten, geen slaappartijtjes, elke dag ruzie en ik ben hen gewoon zat. zo voel ik me als sinds ik 11/12 ben ik mag hun gewoon niet en houd niet echt meer van hun en eigenlijk heb ik niet echt een reden. Hoe kan ik mijn ouder overtuigen om mij te laten werken en wat kan ik als reden geven? 


0 reacties

Geen reactie

Reageer