Vraag

Net begonnen met werken, wat moet ik nu doen??

  • 25 March 2019
  • 1 reactie
  • 261 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben sinds gisteren begonnen met werken in de afwas bij een restaurant. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik vond het namelijk gisteren wel heel vermoeiend en ook niet heel gezellig omdat iedereen elkaar daar al kent en ze zijn allemaal ouder. Is er iemand die hetzelfde heeft gehad? Is het misschien gewoon wennen? Of moet ik er mee stoppen als ik het na de eerste keer niet super erg naar me zin had dat het nou super leuk is wat ik ook niet had verwacht ofs maar toch. Mij lijkt bediening ook veel leuker maar dat mag ik nog niet en ik ben 14 en moest gisteren dus van 4 tot 10 werken ongv. En moest vandaag dan gwn weer 1/ 8 naar school dus dat is helemaal niet fijn voor mij kan je dat gewoon zeggen of word je dan ontslagen?

ik hoop dat iemand kan helpen!
gr. Mij xx

srry als het een beetje onduidelijk is zo

1 reactie

Hey,

Ik heb zelf geen ervaring in de afwas, maar ik wil toch graag even reageren.
Ik denk dat je na 1x werken beter niet gelijk moet stoppen. Ga gewoon nog een paar keer, om te kijken hoe het dan gaat. Je krijgt vanzelf contact met je collega's. Je kan vragen of je oortjes in mag doen met muziek, datmaakt het misschien minder saai. Ik denk dat het vooral wennen is, en je kan altijd nog stoppen als het echt niet bevalt.

Groetjess

Reageer