Vraag

kleding status, merk kleding

  • 28 March 2019
  • 4 reacties
  • 560 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyy,
ik ben een jongen van 15 en heb volgens mijn moeder een “dure” kleding smaak. ik heb eigelijk alleen maar merk kleding, alleen is het ene merk minder duur dan het andere. ik koop erg veel van Dsquared2, Iceberg, Philipp plein, Stone island, Versace etc. bij mij op school is het eigelijk normaal dat je in outfits van €800 loopt. zelf heb ik schoenen van €310, jas van €250, horloge van €200 en zijn bijna al mijn t-shirts rond €90. truien komen daar eigelijk bijna altijd boven uit. eerst combineerde ik merk met geen merk, maar nu alleen maar merkjes. mijn vraag is of julie veel merk kleding kopen en of julie iemand met dure kleding ook cooler/aantrekkelijker/populairder vinden.

4 reacties

Hoe kom je aan zoveel geld dan op je 15e?
Iemand met dure kleding is niet per devenitie aantrekkelijker ofzo. Je kan ook heel erg over komen alsof je een opschepper bent. Maar vooral doen wat jij wil. Ik zou ook zeker geen merkkleding kopen omdat amderen dat ook hebben. Ik koop merkkleding omdat ik het wil en mooi vind.
hoi

Ik vind dat je moeder gelijk heeft 🙃

bij jou school is het normaal om in een outfit te lopen van 800 euro. dat is niet overal normaal.

ik heb nu zelf pas 1 t-shirt van een bekend merk.
geen broeken. maar ik wel merk schoenen (het liefst adidas). een me jas in ook van een bekend merk.

ik vind het overegens totaal niet belangrijk of iemand nou een tshirt van 9 euro of 90 euro draagt. of merk of niet. dan heb ik eigenlijk liever van 9 euro. omdat het nog steeds netjes is. maar niet zegt ik heb veel geld. ik zou persoonlijk die goekopere doen en van het overige iets leuks doen. maar doe lekker waar je blij van woord.

de meeste vallen niet op je merk kleding (hoop ik). ze zouden op je innelijk moeten vallen.

groetjes
bella
Hoi

Als jij je goed voelt in merkkleding, is het prima om daarin te investeren. Het zou me echter verbazen dat de meerderheid van onze leeftijdsgenoten de middelen heeft om zulke dure kleding aan te schaffen. Persoonlijk vind ik de manier waarop je kleding combineert en of iemand er netjes en verzorgd uitziet, doorslaggevender dan de waarde van de kleding.

Ik moet toegeven dat ik enkele kledingstukken van een merk in m'n kleerkast heb hangen. Ik heb bijvoorbeeld een dure jeansbroek, omdat die me erg goed paste, en ik het jammer vond om 'm niet te kopen. Voor schoenen heb ik vaak een redelijk budget over, aangezien ik het belangrijk vind dat schoenen een tijdje meegaan.

Groetjes
Kenshin
heyy,
ik ben een jongen van 15 en heb volgens mijn moeder een “dure” kleding smaak. ik heb eigelijk alleen maar merk kleding, alleen is het ene merk minder duur dan het andere. ik koop erg veel van Dsquared2, Iceberg, Philipp plein, Stone island, Versace etc. bij mij op school is het eigelijk normaal dat je in outfits van €800 loopt. zelf heb ik schoenen van €310, jas van €250, horloge van €200 en zijn bijna al mijn t-shirts rond €90. truien komen daar eigelijk bijna altijd boven uit. eerst combineerde ik merk met geen merk, maar nu alleen maar merkjes. mijn vraag is of julie veel merk kleding kopen en of julie iemand met dure kleding ook cooler/aantrekkelijker/populairder vinden.

nee niet echt, het lijkt voor mij meer op een opschepper ofs😮

Reageer