Ik weet geen verjaardagscadeau!

  • 24 October 2019
  • 4 reacties
  • 157 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi mede Forumleden, ik word over 2 weekjes 15 maar heb echt geen flauw idee wat ik moet vragen. 

wat vind ik leuk:

-bouwpakketten
-gamen (maar ik krijg waarschijnlijk geen games of iets in de richting)

-creatief bezig zijn

-muziek

-Stuff voor in me kamer

 

Wat ik haat: 

-sport

-school

-bioscoopbonnen, daar heb ik er al 8 van.

-lezen

 

ik zat zelf te denken aan een JBL Charge 4. Maar dat gaan me ouders me wss niet geven. 
wat kregen jullie op je verjaardag? En wat is een leuk cadeau?


4 reacties

hey

 

ik kreeg vroeger altijd stomme dingen. dus ik vraag altijd aan me ouders of ze het op willen sparen voor het volgende jaar. meestal spaar ik het 3 jaar op. en dan vraag ik iets duurs. ik weet ook nooit wat ik moet vragen. 

 

groetjes

blue

Hoi

 

Gezien je interesses zou je een bon van een game- of meubelwinkel kunnen vragen. Met een bon krijg je nog even de tijd om na te denken hoe je het geld zou spenderen. Zoals Blue voorstelde zou je evengoed om geld kunnen vragen, zodat je na wat sparen iets groters kan kopen, bijvoorbeeld die JBL Charge 4. Wat extra geld lijkt me sowieso nuttig, moest je telefoon het bijvoorbeeld begeven. 

 

Meestal krijg ik van familieleden geld voor m’n verjaardag. De verjaardagscadeaus van de voorbije jaren die ik van mijn ouders kreeg waren een vulpen, een boek, en de helft van m’n smartphone (de andere helft betaalde ik). Moesten je ouders die JBL Charge 4 te duur vinden, zou je kunnen voorstellen om de kosten te delen. 

 

Groetjes

Kenshin

hey

zelf vraag ik meestal kleding van mijn ouders en geld van mijn familie. ik vraag kleding omdat ik kleedgeld krijg en dus zelf mijn kleding moet betalen, maar stel ik vraag geld en dan koop ik het een andere keer of iets anders dan is dat minder opbrengst. dus vraag ik kleding, zodat ik mijn kleedgeld aan andere dingen kan uitgeven. 

#slim met je geld omgaan

maar als je die jbl charge 4 wil en je ouders hem je niet willen geven. zou ik het gekregen geld van familie bijleggen en dan betalen je ouders¾ of zoiets en jij de rest

cya

Hallo  Anonymous2004 :)

Je kan bijvoorbeeld inderdaad geld vragen zodat je kan sparen voor die JBL Charge 4 of voor andere dingen zoals games.

-Dr8gon99

Reageer