Skip to main content

Ik ben zo klaar met mijn werk

• November 5, 2025
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1

Ik ben echt klaar met mijn werk ja. Ik werk in een AH en laatst was ik ZO blij dat ik was ´overgeplaatst´ naar bakkerij, en nog geen drie weken later werd ik weer terug gezet naar panklaar (een gedeelte in de winkel waar ik nu al zo’n anderhalf jaar sta), en ik wil nu wel ontslag nemen, maar ook weer niet want dan heb ik geen inkomen meer dus ik zal het nog 3 maanden moeten uithouden tot mijn 16e maar ik ben er klaar mee! 

Thx voor het lezen van mijn rant

1 reactie

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

ik hoor dus de laatste tijd echt zoveel slechte verhalen over de AH. Mijn vriendin heeft het erg mooi aangepakt bij haar (ik ga niet erg in details wegens anonimiteit). ze zat 5 maand lang ofzo te vragen voor een bepaalde afdeling omdat ze daar ook al iets van twee jaar stond ofzo. had ze echt heel lang niks van gehoord tot er van kassa. heeft zij dus gezegd dat zij wel wou, maar dat die andere afdeling ook nog wel een optie was voor haar.

toen is ze dus op kassa gezet.

je kan ook hopen op zoiets. dus als er andere afdelingen vrijkomen zeg je gewoon “dat wil ik wel, maar bakkerij is ook nog steeds wel een optie voor mij”

het heeft voor mijn vriendin gewerkt, dus je kan het proberen