Skip to main content
Vraag

Hoeveel zakgeld krijgen jullie?

  • 13 August 2024
  • 14 reacties
  • 102 Bekeken

Hoeveel zakgeld krijgen jullie en hoe oud zijn jullie. Dan kan ik het een beetje vergelijken met mij. Ik krijg 2 en een half euro per week

Hoi hoi, ik krijg zakgeld per maand en dat is €35,-. Kleedgeld/geld voor spullen verdien ik zelf bij elkaar en als het iets duurder is om te kopen bijvoorbeeld goede wandelschoenen of een sterke kniebroek voor mijn hobby dan doen mn ouders er wel wat bij. 

Groetjes liefs Tartan X 


Hoi @Ikbenanoniem-,

Ik ben 14 en ik krijg elke week €3,50 zakgeld. Kleding enzo dat betalen mijn ouders eigenlijk altijd wel.

Groetjes, Monkeyboy08


Heyy,

Ik ben 16 en krijg €25 per maand aan zakgeld van mijn ouders en krijg ook nog €5 van mijn opa iedere maand. 

Liefs, ItsJustMe <3


Hoi, 

Ik ben 14 en ik krijg €25 zakgeld en €25 kleedgeld per maand.

Liefs @NoahLovesYou 


Ik ben 12 en krijg €3 per week. Zonder klusjes te doen. Net als @Monkeyboy08 betalen mijn ouders mijn kleding wel

Groetjes mij @anoniemxv


Ik ben 12 en krijg 3 euro per week. Ik hoef geen klusjes te doen maar doe soms wel wat klusjes om mijn ouders gewoon te helpen

 

Gr smokey


Oja en kleding, deo, maandverband betalen m'n ouders ook

 

 


15 en 30 euro per maand. 
en kleren worden gewoon betaald door me ouders, daar heb ik geen vast bedrag voor.


Ik krijg 15 euro per maand en ik ben 15 jaar. 

Ouders betalen kleding (ik shop niet zo heel graag dus dat ik niet super veel), maandverband, deo,.. 

Liefs 

Anoniem789 


Ik ben 13 en ik krijg 15 euro per week kleding enzo betalen m’n ouders gwn dus geen kleedgeld etc


Hoi!

Ik ben 12, en ik krijg nu 1 euro per week (weinig toch haha.) Maar vanaf volgende week krijg ik 5 euro per week. 

Ik hoef mijn eigen kleren niet te betalen en ook deo, shampoo, enzovoorts hoef ik niet te betalen.

Liefs @Valeria 


ik ben 14 en krijg 30 euro in de maand, dat is dus 7,50 euro in de week

Mvg,

Hans


Ik ben 13 en krijg 2 euro per week met een heleboel klusjes:(


5 en 7,50 per week is echt veel zeg

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer