Skip to main content
Vraag

Hoeveel verdienen jullie?

• August 20, 2025
  • 17 reacties
  • 415 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Ik zit dus te kijken naar een bijbaantje. Ondanks dat het me wel zwaar lijkt. Maar hoeveel salaris is een beetje normaal? En hoeveel verdien jij met het werk dat je doet?

Als je geen werk hebt, hoe kom je dan aan je geld? Krijg je van je ouders, en hoeveel dan?

Ik ben benieuwd, alvast bedankt voor de reacties. 

xx liefs Wolf 🐺

17 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 20, 2025

Ik geef paardrijles en krijg daar 15 EUR per uur voor.  Ik geef ook les aan een paar blinde kindjes maar dat doe ik gratis.

Ik begeleid buitenritten en word daar ofwel per uur voor betaald of als het meerdaags is, krijg ik 100 EUR per dag + eten + overnachting.  

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 20, 2025

Ik pas op me buur meisjes en op kindjes van een vriendin van me moeder krijg daar elke keer 12,50 per uur weet niet of dat zo hoort maar ik vind het prima 

acastus knight porphyrion
Forum|alt.badge.img

ik werk in een restaurant en verdien 5 euro per uur

xx-me
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • September 3, 2025

ik doe oppassen en gemiddeld krijg ik ongeveer 6-7 euro per uur voor 2 kids. dit verschilt natuurlijk als het er meer of minder zijn en of ze in bed liggen of niet. bij sommige moet ik ook wat meer doen dan bij andere, daarom krijg ik bij sommige ook 5 euro per uur en sommige 10!

Forum|alt.badge.img

Hoi, misschien een wat late reactie over het loon ik ben 15 en verdien ongever rond de 10 euro in het uur maar dat is dan ook geen supermarktbaantje ofzo iets

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 17, 2025

Ik werk in de horeca en ik verdien 6 euro en nog iets per uur. Ik krijg ook nog kleedgeld van m’n ouders.

• October 22, 2025

Thuis op ons landbouwbedrijf komen vrienden meestal jongens  ons helpen en die krijgen als ze t goe kunnen (ze moeten bv vroeg opstaan en hele dag doorwerken en vol slijk en stof hangen) krijgen ze 8-10-15 euro per uur hangt af wat er moet gebeuren. Simpele dingen als onkruid uittrekken zijn met betaling in het handje maar zgz gevaarlijke dingen zijn ingeschreven omdat ze dan bv achter een tractor moeten lopen of met dieren werken of hoog in de schuur moeten en dus verzekerd  worden. EEten en drinken is er ook inbegrepen en meestal ook egte fun, & als alles klaar is een  BBQ of een party in de schuur. Zelf krijg ik niks maar ik wil ook niks. 

Anoniemmemeid
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 25, 2025

heyy ik heb nog geen baantje, ik ben er wel eentje aan het zoeken maar ik heb vele schoolwerk dus dit vind ik moeilijk te combineren. Ik ga toegeven dat ik wel verwend ben en ik krijg 50 euro zakgeld per maand bij mn moeder en bij mn vader 5 per maand.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 25, 2025

Ik geef zeilles maar krijg hier geen geld voor. Hoe ik aan geld kom is simpelweg zakgeld en ik koop gewoon niet vaak dingen.

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

ik verdien per maand hoedanook -9 euro (ik verkoop spulletjes en heb een game server)

en het verschilt wat ik per maand verdien ik verdien over nu gemideld (zonder kosten) per maand 24 euro met kosten is dat dus gemiddeld 14 (ja stickers maken kost geld maar niet zo heel veel) per maand ik hoef hier eigenlijk weinig dingen voor te doen die ik niet leuk vind want ik vind het echt super leuk het is echt een aanrader nadeeltje je bent je niet zeker van je geld want ik had een maand dat ik 50 euro verdiende en een maand dat ik helemaal niks verdiende als je nou niet een van de bekende verkopers/servers word dan is er een grotere kans dat je 0 euro verdien daarom raad ik aan als je dit wilt doen geef dan af en toe ook wat dingen weg zodat mensen denken ooooooh hij heeft dit en dat wooooow dat is cool dat wil ik ook waardoor ze het zelf ook gaan kopen of wachten op een nieuwe giveaway dus dan blijven ze langer waardoor diegene meer mensen kan aaraden als je hier meer over wilt weten kun je je er meer in verdiepen maar ik raad het echt aan want het is ook echt leuk

nou dat was t dan weer hé
met vriendelijke groetjes anoniem 1305

hey, ik pas op m'n buurjongetje en ik krijg overdag 15 euro per uur en vanaf 20:00 krijg ik 17,50 euro per uur. Ik krijg wel veel betaald en ik weet dat dat echt niet overal zo is, maar als je een goed adres vind dan verdien je wel wat. Ik kreeg eerst ook gewoon 7,50 euro per uur maar ik pas daar nu 3 jaar op. Succes!

• January 27, 2026

Hii 

ik heb op dit moment 1 bijbaantje, ik bezorg de wijkkrant en voor 3 uur bezorgen krijg ik 52 euro dus ja das heel wat ahhaha :)

het is wel maar 5x in het jaar hoor 😝

Forum|alt.badge.img

Hi,

Ik werk bij de Jumbo en verdien ci. 5 euro

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 17, 2026

Hey ik ben 13 en ik werk ook in de horeca op 2 verschillende plekken: 

1. in nl verdien ik €3,50 per uur 
  2. in m’n vakantie land ( we staan op een camping met een restaurant dus daar werk ik) en daar verdien ik €6,50 per uur

en bij 1 krijg ik wel heel veel fooi en bij 2 krijg ik geen fooi denk ik 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 6, 2026

Ongeveer €100 per maand voor krantenwijk lopen op woensdag en soms op vrijdag nog folders en krijg ook elk kwartaal nog een giftcard van €20,-

Seashell 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 7, 2026

Ikzelf doe BBL Bedrijfswagentechniek, ben bijna 17. Ik verdien ± 1100 EUR per maand met 32 uur per week, 4 dagen werk en een dag school. 

Forum|alt.badge.img+1

Hoi hoi, 

Ik loop een krantenwijk, en ben hier ongeveer 1-1,5 uur per dag mee bezig. En ik krijg sws €7,50 per dan en dan nog €0,06 per kant die ik bezorg. En ik doe er ongeveer 80 per dag in 1 uur. 

Dus je zou kunnen zeggen dat ik rond de €10 p.u krijg. 

En ik werk ook nog bij de Appie, en daar krijg ik €6,5 per uur

Ik ben 15 btw

Groetjes,  A