Skip to main content
Vraag

Hoeveel geld heb je? 🙃

• April 29, 2026
  • 6 reacties
  • 54 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+15

Oké, mss vinden jullie dit een aparte vraag maar ik ben wel benieuwd hoeveel geld jullie eig (ongeveer) hebben!🤩 

En is het contant of op een rekening? 

Heb laatst mn geld geteld en weet hoeveel ik op mijn pasje heb staan, vandaar dat ik ineens zo benieuwd ben haha😅

Als je het niet fijn vindt exact het getal te zeggen is ongeveer ook goed. Dus bijv 200- 250 euro. 

Liefs❤️ 

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 29, 2026

Moge ​@Yusa 

Ik denk nu ongeveer 600 - 700 contant

En ongeveer 400 op me spaarrekening. 

En 30 euro op me lopende rekening. 

Ik ben lekker zuinig 😉 mieschien later een leuk goupil g3 kopen 

Groetjes 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • April 29, 2026

Hey, Badeend, zo mag ik je vast wel noemen toch😬 

Da's al wel wat, fijn natuurlijk. Ik heb zelf aan contant bijna 200 vgm. Had eerst meer dan 200 en toen ging ik weer shoppen dus ja 🤷🏼 en op m'n rekening ong 600 waar ikzelf echt wel verbaasd over was. Nu weet ik dat ik niet zo zuinig hoef te doen en kan ik lekker de wildcamera die ik op het oog heb kopen. Maar 1/8 van m'n money😄 

Liefs❤️

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • April 29, 2026

Hee!

Ik heb ongeveer 100 euro op mijn rekening staan maar ik heb pas een laptop gekocht van 400 euro, dus nu ben ik weer wat armer :( Ik heb ook geen goed verdiende bijbaan (ik werk in een restaurant maar ik verdien er maar 4 euro per uur 🥲) dus het zal wel weer twee jaar duren voordat ik weer wat meer geld heb!

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • April 29, 2026

hi ​@Yusa  ik heb een baantje en doe elke maand 30 euro op mijn normale rekening en de rest dat ik verdien gaat naar mijn spaarrekening.

en ik heb altijd twintig euro contant.

liefs vie

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 30, 2026

@Linax 4 euro is wel heel weinig.  Mag dat wel?  Het is echt uitbuiterij.

On topic: paar honderd euro die ik zelf verdiend heb.  En wat meer dat ik gekregen heb van grootouders.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 30, 2026

Hey! Ik heb nog geen "echt" baantje maar wel wat klusjes als boodschappen voor ouderen en soms helpen bij Repair Cafe maar dat is vrijwillig. En ik heb mij aangemeld voor een wandelgroep met mensen in een rolstoel om te helpen duwen. Ook onbetaald natuurlijk. Maar qua verdienen is het die boodschappen en ook oppassen met meisje samen en volgende week maandag heb ik gesprek bij een eco supermarkt xd. Dat wordt hopelijk mn eerste "baan" .  Ik heb wel spaargeld op een rekening ong 800 en op de pas  15  soms als nodig is iets meer. Mijn moeder heeft ook een aparte rekening voor mij. 

Liefs, Tover xxx