Vraag

Hoe verdien ik snel contant zonder werk?

  • 4 December 2022
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Ik ben transgender, van meisje naar jongen. Ik verlang heel graag naar een binder (een topje dat je borsten op een veilige manier plat drukt). Ik kan niet online bestellen en ik zit in de kast en kan voor mijn eigen veiligheid er beter niet uit komen, dus een binder voelde altijd al een onmogelijke droom voor mij. Een tijdje geleden hoorde ik dat een fysieke winkel sport topjes verkocht die als binders werken, maar dat viel tegen en mijn borsten waren er gewoon doorheen te zien. Daarna kwam ik bij het eigen-kraam winkeltje in mijn woonplaats een nieuw kraampje tegen: Iemand had een kraam gehuurd om LHBT vlaggen, pins en stickers te verkopen. Maar ook binders! Dit keer geen “sport topjes die binden” maar echte binders!!!

Maar het probleem is dat ik geen creditcard heb, en ik ben ook blut. Ik heb ongeveer 8 euro maar die dingen kosten 50-60 euro… Ik verdien normaal contant door onze statiegeld flessen in te leveren, maar vaak is een hele wasmand vol maar 7-8 euro, en die krat raakt ongeveer na 2 maanden pas vol. Ik ben bang dat het kraampje al weg is wanneer ik zoveel heb opgespaard, dus bij deze, hoe verdien ik snel contant?! (PS: ik heb in de titel “zonder werk” gezet omdat ik al een baan heb, maar ik verdien natuurlijk niet in contant en mij vader wil me nooit geld van mijn rekening in contant aangeven omdat hij niet wil dat ik alles verbras zoals mijn broer. We hebben ook een folderwijk maar dat is ook niet contant, behalve met kerst omdat ik dan langs de deuren mag met kerstkaartjes en daar zakcenten voor krijg, vaak wel 100-200 euro! Maar ook dan, misschien is dat kraampje dan al weg!)


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Je kan langs deuren gaan voor statiegeld flessen. Ik weet niet hoeveel dat oplevert maar dat kan je proberen. Anders denk ik toch dat je tot kerst moet wachten. Of ben je voor kerst jarig want dan kan je geld vragen voor je verjaardag

Reputatie 2
Badge +1

Heyyy! Lastige situatie! Maar het is toch JOUW geld? Jij hebt hier voor gewerkt dus ik snap je vader niet helemaal…

Sterkte!!!

xxx Lea

Reputatie 7
Badge +17

Vind het ook wel raar van je vader. Je kunt dus helemaal niet bij je rekening? Op deze manier leer je ook niet echt zelfstandig met geld omgaan. Misschien kun je het daar eens met je vader over hebben. Het is idd wel jouw geld.

Reageer