Skip to main content
Vraag

Help ik heb geld nodig ik ben 13 ouders tv is kapot

• 12 februari 2025
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 3 reacties

Weet iemand hier hoe je als 13 jaar oud geld kan verdienen ik en mijn broer hebben per ongeluk de tv kapot gemaakt

6 reacties

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 64 reacties
  • 12 februari 2025

Krantenwijk?

• Net nieuw
  • 1 reactie
  • 13 februari 2025

Je kan klusjes gaan doen. Je kan kranten bezorgen, misschien je buren hun auto wassen, honden uitlaten, of vakkenvullen

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+11
  • Topper
  • 725 reacties
  • 15 februari 2025

Hoi,

Je kunt misschien een bijbaan nemen, zoals in de supermarkt of folders/kranten bezorgen.

Groetjes  Monkeyboy08

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4172 reacties
  • 15 februari 2025

Da’s kut. Als je 13 bent mag je helaas nog niet zoveel doen. Een eigen krantenwijk of folderwijk lopen mag bijv. nog niet. Je mag wel iemand anders helpen bij het folders lopen.

Sommige supermarkten nemen al mensen aan vanaf 13 jaar. Je mag dan alleen alleen lichte werkzaamheden doen, helpen met vakkenvullen bijvoorbeeld. Bij de AH waar ik heb gewerkt mocht je pas solliciteren vanaf 15. De reden daarvoor was dat 13 en 14 jarigen eigenlijk alleen op zaterdag (en onder strenge voorwaarden op zondag) mogen werken en dus heel moeilijk in te plannen zijn. Maar dit verschilt dus per supermarkt dus dat moet je even navragen.

Als er een landbouwbedrijf bij je in de buurt zit kun je het daar ook proberen.

Veel succes.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3246 reacties
  • 15 februari 2025

Hoi hoi, goede tips hier. En ik vind het ook heel lief dat je dit wilt doen om die reden! En inderdaad ​@tim16  dat is wel een goeie, een boerenbedrijf zou kunnen. Komt me bekend voor πŸ˜‰πŸ˜ goede suggestie ! 

Groetjes liefs Tartan XxX 

DavidDeKabouter
Forum|alt.badge.img
armydreamerss schreef:

Krantenwijk?

Dat mag volgens mij nog niet. Ten minste, laatste keer dat ik werd aangenomen bij zo’on krantenwijk was het min. 15 jaar.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen